۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۹۵۹۰
امروز انجام شد؛

دیدار استاندار خراسان رضوی با مراجع تقلید و علما

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی به همراه شماری از مدیران فرهنگی این استان، با حضور در شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی به همراه شماری از مدیران فرهنگی این استان، در سفر به شهر مقدس قم با برخی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار خراسان رضوی که مدیرکل اوقاف، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مدیرکل تبلیغات اسلامی و شمار دیگری از مسؤولان فرهنگی این استان وی را در این سفر همراهی می کنند، پیش از ظهر امروز در دفتر حضرت آیت الله سبحانی حضور یافت و با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار خراسان رضوی و مدیران فرهنگی این استان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله جوادی آملی در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با وی دیدار می کنند.

محمود صلاحی عصر امروز نیز با حضرت آیت‌الله نوری همدانی و حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی در دیدار حضرت آیت الله سبحانی گزارشی از وضعیت استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس ارائه کرد.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی شش میلیون و 100 هزار نفر جمعیت دارد، از سفر سالانه 28 میلیون زائر و مسافر به این استان خبر داد و گفت: با وجود خدمات رسانی و امکاناتی که برای زائران فراهم شده است، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

صلاحی بیان داشت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس سالانه در چندین نوبت میزبان مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و علما است و هدف ما از سفر به قم نیز بهره‌گیری از بیانات و رهنمودهای این بزرگواران است.

استاندار خراسان رضوی همچنین گزارشی از وضعیت خانه‌های عالم احداث شده ظرف سال های گذشته در این استان ارائه کرد و گفت: ما آمادگی داریم برای احداث خانه های عالم مورد نیاز در استان اعتبارات لازم را تامین کنیم.

وی با اشاره به سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان خراسان رضوی، گفت: خوشبختانه در این سفر اعتبارات خوبی از سوی دولت جهت آبادانی و رشد بیش از پیش استان خراسان رضوی اختصاص پیدا کرد.

حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های مربوطه ارائه کرد و گفت: در سال 89، 34 خانه عالم در استان خراسان احداث شد و در سال 90 نیز 10 خانه عالم در این استان احداث شده است./924/پ202/ج
ارسال نظرات