۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۹۵۹۸
به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی؛

برنامه رادیویی حدیث جان از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «حدیث جان» در رادیو معارف به شرح وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی قدس سره با استفاده از شرح حدیث ثقلین می‌پردازد.
امام خميني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، ویژه برنامه «حدیث جان» در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، به شرح مقدمه وصیت نامه سیاسی الهی ایشان با استفاده از شرح حدیث ثقلین می‌پردازد.

در این ویژه برنامه ضمن بررسی حدیث ثقلین از دید محتوایی و سندی به جایگاه و اهمیت این حدیث از منظر اعتقادی، سیاسی و اجتماعی پرداخته می‌شود. سپس با توجه به مستندات تاریخی، اهمیت استفاده از این حدیث و نکات حاصله از شرح این حدیث توسط حضرت امام رحمت الله علیه در وصیت نامه سیاسی الهی‌شان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در ویژه‌برنامه «حدیث جان» جلوه‌های کاربردی و مصادیق استفاده از حدیث ثقلین در وصیت‌نامه امام با پخش سخنانی از رهبر معظم انقلاب و کارشناسی دکتر گرجیان و استاد باقی‌زاده بررسی می‌شود.

ویژه برنامه «حدیث جان» کاری از گروه اندیشه و حکمت به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی سید احمد محمودی و اجرای سید مهدی رکنی در 4 قسمت روزهای9، 10، 11 و 13 خرداد 91 در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه از ساعت 8:40 صبح تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد./927/د102/ع

ارسال نظرات