۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۶۳۴
آیت‌الله نوری همدانی:

مشهد پایتخت معنوی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی، از مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: مشهد پایگاهی با عظمت و بسیار مهم برای نظام اسلامی به شمار می آید.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر امروز در دیدار استاندار خراسان رضوی و شماری از مدیران روحانی این استان، با اشاره به جایگاه نظام اسلامی، روحیه جهادی و فرهنگی را از مهم ترین مسائل در انقلاب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به نقشه های دشمنان علیه نظام اسلامی همواره این فرهنگ باید برقرار باشد.

وی با بیان این که امام راحل بیدارگر ملت های آزاده بودند، تصریح کرد: این بیداری امروز از مرزهای ایران اسلامی و منطقه خاورمیانه فراتر رفته و جهان را دربرگرفته است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به موقعیت و جایگاه ویژه مشهد مقدس، اظهار داشت: مشهد پایگاهی با عظمت و بسیار مهم و پایتخت معنوی ایران است، از این رو تبلیغات و فعالیت های لازم در این استان برای حفظ نظام امری ضروری است.

این مرجع تقلید با اشاره به سفر خود به استان های مختلف کشور بعد از فتنه سال 88 گفت: بنده در پی درخواست مسؤولان و مردم به 10 استان کشور سفر و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت و گو کردم و بارها نیز به مشهد سفر کرده ام که خوشبختانه تاثیرگذار نیز بوده است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تاکید کر: همه باید با تبعیت از ولایت فقیه و با حفظ هوشیاری توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

در ابتدای این گزارش نیز محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی به ارائه گزارشی از وضعیت این استان پرداخت و از شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی یاد کرد. /924/202/ج

ارسال نظرات