۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۷۰۵
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

مقام معظم رهبری لحظه‌ای از وقتشان را بی‌استفاده نمی‌گذارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که گستره و عمق اطلاعات، جامعیت در مباحث علمی و فقهی از مقام معظم رهبری، اعلم مجتهدان زمان را ساخته است، گفت: این مساله به سبب استفاده ایشان از همه ظرفیت‌ لحظات زندگی شریفشان است.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و عضو موسس روحانيون مبارز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن رحیمیان نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، عصر امروز 9 خردادماه در همایش ملی تجلیل از نخبگان و ممتازان شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه از طلاب شاهد و ایثارگر خواست که امام راحل و مقام معظم رهبری را مقتدای خود قرار دهند.
 
وی با بیان این‌که روحانیت شش برابر میانگین سایر اقشار جامعه شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است و تعداد بسیاری از شهدای روحانی و طلبه با لباس شخصی به جبهه رفتند و جزو شهدای روحانیت به حساب نیامدند، خواستار شد: بررسی شود که آیا تعداد فرزندان شهدا و ایثارگران ملبس شده، همان نسبت شش برابر را دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی و آغاز رهبری مقام معظم رهبری هستیم، اظهار داشت: امام راحل در سن 21 سالگی وارد حوزه علمیه قم شده بود و هم پای با سیر تکامل علمی، در همان دهه اول حضور در حوزه، اوج مراتب معنوی و تهذیب نفس را طی کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی‌(ره) 86 سال عمر کرد، اما به اندازه 200 سال یک انسان معمولی از فرصت خود استفاده کرد و لحظه‌ای از عمر شریفش را تلف نکرد، در نرمشی که انجام می‌داد و یا در حال گوش دادن به اخبار رادیو در حیاط منزل، در همان حال هم با تسبیح ذکر می‌گفت.

حجت‌الاسلام رحیمیان همچنین با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اعلم علمای روی زمین هستند، افزود: اطمینان دارم که مقام معظم رهبری لحظه‌ای از لحظات عمر خود را بی‌استفاده نمی‌گذارند؛ گستره و عمق اطلاعات، جامعیت در مباحث علمی و فقهی از ایشان اعلم مجتهدان زمان ساخته و آن به سبب استفاده از همه ظرفیت‌ لحظات زندگی شریفشان است.

وی با اشاره به این‌که جوان‌های شاهد و ایثارگر در آینده می‌توانند یک امام و یا کارآمدترین نیروها برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و صدور انقلاب باشند به شرطی که لحظه‌ای از عمر خود را تلف نکنند، ابراز امیدواری کرد که به برکت خون شهدا کمیت طلاب خانواده شاهد و ایثارگر افزایش یابد و لشگری بزرگ از قشری که پیمان خون با انقلاب دارند، فراهم شود. /920/پ202/ع

ارسال نظرات