۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۹۷۸۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

15 هزار نفر به مرقد امام خمینی اعزام می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اعزام 15 هزار نفر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
15 هزار نفر به مرقد امام خمینی اعزام می‎شوند


عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: اعزام 15هزار نفر به حرم امام راحل (ره ) از جمله برنامه های اصلی کرمانشاه است.

سروری تصریح کرد: مراسم ترحیم ویژه بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان، یکشنبه 14 خرداد با حضور مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست های تبیین اندیشه های امام راحل، شب خاطره، شب شعر، همایش خوشنویسان و توزیع اقلام تبلیغاتی از جمله صد هزار برگ از تصاویر امام راحل در مساجد، ادارات، بازار و اصناف را از دیگر برنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) عنوان کرد.

سروری همچنین از هماهنگی های لازم با شهرداری در خصوص فضا سازی محیطی خبر داد و گفت: از آحاد مردم تقاضامندیم با حضور در مراسم سوگواری امام خمینی(ره) جهت زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل حضور پرشور داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به تقارن عزای عمومی 15 خرداد و میلاد امیرالمومنین(ع) اضافه کرد: در این روز وعاظ و روحانیان در مساجد و حسینه های سطح شهر به ویژه مساجدی که میزبان معتکفان به تشریح زندگی و ویژگی های امام علی(ع) خواهند پرداخت تا مردم و نسل جوان با سیره زندگی و اندیشه های آن امام همام بیشتر آشنا شوند./9463/پ203/ب

ارسال نظرات