۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۹۸۶۶
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبیلغات خبر داد؛

ارسال 167 اثر هنری طلاب هنرمند به جشنواره فیلم اشراق

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبیلغات استقبال جامعه هنری از جشنواره فیلم اشراق را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: 400 اثر در زمینه‌های فیلمنامه، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 167 اثر متعلق به هنرمندان حوزوی و 250 اثر متعلق به هنرمندان غیرحوزوی بود.
اختتاميه نخستين جشنواره فيلم حوزه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی کمساری رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم اشراق با موضوع روحانیت و حوزه‌های علمیه که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات برگزار شد،‌ گفت: برگزاری این جشنواره اقدامی بی سابقه است و امیدواریم تجربه موفقی باشد.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم ، استفاده از زبان تأثیرگذار سینما برای ترویج و تبیلغ را مورد توجه قرار داد و گفت: موفقیت در این جشنواره ما را برای برداشتن گام‌های بهتر کمک خواهد کرد.

رییس شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره سراسری فیلم اشراق با اشاره نیاز هنر در زندگی ابراز کرد: هنر پنجره‌‌ای است که انسان را از یکنواختی آزاد می‌کند و زیبایی‌های خلقت را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام کمساری با بیان اینکه هنر هفتم از ظرفیت بالایی در زمینه انتقال پیام برخوردار است گفت: برای دستیابی به نتیجه شایسته و مثبت در زمینه هنر باید همه کسانی که در عرصه هنر مسؤولیت دارند رسالت خویش را به بهترین شکل انجام دهند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ورود حوزه‌های علمیه به عرصه هنر اشاره کرد و افزود: این جشنواره در پاسخ به مطالبات مقام معظم رهبری و نیاز جامعه ، می‌کوشد تا جلوه‌های گوناگون نهاد روحانیت را از نگاه نافذ سینماگران جوان به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام کمساری در پایان استقبال جامعه هنری از جشنواره فیلم اشراق را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: 400 اثر در زمینه‌های فیلمنامه، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 167 اثر متعلق به هنرمندان حوزوی و 250 اثر متعلق به هنرمندان غیرحوزوی بود./927/پ203/ن

ارسال نظرات