۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۹۹۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

تداوم راه امام راحل در تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: تداوم راه امام خمینی (ره) در تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين


حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را ولایت فقیه نامید و افزود: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دانستند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) منادی وحدت و همبستگی میان همه مسلمانان بود، گفت:امروزه این مهم در جربان بیداری اسلامی منطقه به خوبی نمود عینی یافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین مهم ترین دستاورد امام خمینی(ره) را تشکل حکومت اسلامی دانست و گفت: اندیشه‌های متعالی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در نشر، ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و صدور دستاوردهای انقلاب به سایر نقاط جهان است.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار داشت: امروز شاهدیم با گذشت 23 سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افکار و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) به حقیقتی همیشه جاری در جهان بشریت به ویژه در جوامع اسلامی تبدیل و موجب تحولات شگرفی در جهان اسلام شده و همه این انقلاب ها و بیداری کشورهای منطقه ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی امام راحل دارد.

وی با بیان این که اندیشه های امام خمینی (ره) موجب احیای فرهنگ و هویت دینی ملت ایران شد، گفت: امام خمینی (ره) با بینش الهی خود هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد، امروز ما موظفیم اندیشه و افکار والای امام خمینی (ره) را به نسل های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) را نیاز امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا می طلبد هر یک از متولیان در حوزه مأموریت خود نسل جوان را نسبت به بیان اندیشه های امام (ره) آشنا کنند و این مهم مستلزم برنامه ریزی مشخص و جامع است.

وی ارتحال امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان دانست و اظهار داشت: سالروز ارتحال امام (ره) ایام مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان است که باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری کرد، ابهت ابرقدرت ها را شکست و برای ملت ایران عزت و عظمت به ارمغان آورد و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه امام خمینی (ره) شاهد دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی در حوزه مختلف در سطح جهان می باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: امروز رسالت بزرگ نشر افکار امام راحل (ره) را بر عهده داریم بنابرین باید همواره اندیشه های والای امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب گام برداریم./950/پ202/ب

ارسال نظرات