۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۹۹۵۴
حجت الاسلام مردانی خبر داد:

برگزاری 50 نشست مشاوره‎ای در حوزه علمیه چهارمحال‎وبختیاری

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری گفت: تهذیب در مدارس علمیه باید به صورت جدی از سوی مسؤولان مربوطه پیگیری شود و برنامه های اخلاقی برای طلاب تدوین و ارائه شود.
اخلاق و تهذيب


حجت الاسلام محمد حسین مردانی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، دادن کارنامه اخلاقی در جنب کارنامه تحصیلی به طلاب را لازم دانست و گفت: تهذیب در مدارس علمیه باید به صورت جدی از سوی مسؤولان مربوطه پیگیری شود و برنامه های اخلاقی برای طلاب تدوین و ارائه شود.

وی با تأکید بر این که خودسازی در کنار تحصیلات حوزوی رمز موفقیت شاگردان مکتب اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: مهم ترین مسأله حوزه علمیه خود سازی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام مردانی از برگزاری برنامه جامع حفظ کل قرآن کریم از سوی طلاب مدارس علمیه چهار محال و بختیاری و خانواده های آنان خبر داد و گفت: این دوره از سال جاری آغاز و تا به حال حفظ جزء نخست قرآن کریم به پایان رسیده است.

وی با بیان این که در این برنامه 71 نفر از طلاب و خانواده های آنان شرکت کرده اند اضافه کرد: تعداد 41 نفر از مجموع شرکت کنندگان حائز رتبه عالی حفظ جزء نخست قرآن کریم شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهار محال و بختیاری ادامه داد: مسابقه کتابخوانی چهل حدیث و 15 گفتار شهید مطهری نیز از سوی این معاونت برگزار شده است.

وی به اعزام اساتید حوزه های علمیه قم و اصفهان به مدارس علمیه استان ویژه کلاس اخلاق و مشاوره اشاره کرد و افزود: تا کنون نزدیک به پنجاه نشست مشاوره ای و اخلاقی با محوریت خودسازی، مدیریت تحصیلی، جامعه شناسی، روانشناسی و ازدواج برگزار شد./9463/ت303/ب

ارسال نظرات