۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۹۸۶
سردار کلیشادی:

امام خمینی عارف کامل و سیاستمداری بی نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ سردار مهدی کلیشادی گفت: حضرت امام خمینی (ره) عارفی کامل و واصل و سیاستمداری بی رقیب و بی نظیر بود.
امام خميني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) اصفهان در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک ستاد سپاه علی بن ابی طالب(ع) اظهار داشت: کاروان عاشقان حسینی زائران حسینی متشکل از دانشجویان و کادر این مجتمع،به صورت داوطلبانه حرکت خود را به صورت دوی امدادی از صبح روز دهم خردادماه از گلزار شهدای اصفهان آغاز کرده اند.

وی افزود: 900 نفر در این حرکت عظیم حضور دارند و به صورت سه گروه تقسیم بندی شده و هر 20 کیلومتر، گروه ها جایگزین می شوند به گونه ای که حرکت این کاروان به صورت دو امدادی ادامه می یابد.

وی ادامه داد: حضور در گلزار های شهدا هر شهر و روستایی که در مسیر است و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و شرکت در نماز جماعت در مساجد از جمله اقدامات فرهنگی این کاروان می باشد.

سردار کلیشادی با بیان اینکه این حرکت 18 سال سابقه دارد، اظهار داشت: این کاروان ظهر جمعه وارد شهر مقدس قم شده و در مراسم تشییع و وداع با شهدای دوران دفاع مقدس شرکت داشته و امروز نیز با حضور در مراسم صبحگاه مشترک ستاد سپاه و سپس بازدید از کارگاه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) و دیدار با آیت الله مصباح یزدی در مجتمع امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) رهسپار خواهند شد.

وی با بیان اینکه امام به عنوان تالی تلو معصوم، فردی بودند اظهار داشت: ایشان در دوران جاهلیت ظلمانی و تاریک لیبرال دموکراسی ظهور کردند و یک انفجار نوری بودند که در تاریخ، اسلام را تجدید حیات کردند و به عنوان زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان این حرکت را آغاز کردند و فرمودند که انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.

وی افزود: انقلاب های منطقه به خاطر آن حرکت امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نتایج بزرگ در سطح جهان داشته است و کاخ های ستمگران به دست مسلمانان بیدار فتح می شود.

وی ادامه داد: امام یک شخصیت چند وجهی و بی بدیل بود که مسلمانان و مستضعفان جهان دلداده او بودند و امروز دلداده جانشین برحق ایشان حضرت آیت الله امام خامنه ای هستند /919/د103/ج

ارسال نظرات