۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۳۰۰۱۹

خلیفه کل ارامنه آذربایجان سالگرد ارتحال امام خمینی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ خلیفه کل ارامنه آذربایجان امروز در آستانه 14 خرداد، با ارسال پیامی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
خليفه گريگور چيفتچيان، خليفه کل ارامنه آذربايجان شرقي


به گزارش خبرگزاری رسا، خلیفه گریگور چیفتجیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان در این پیام آورده است: سالروز ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به حضور رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری اسلامی و هموطنان از سوی خود، مجمع و شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان تسلیت می گویم.

در ادامه این پیام آمده است: امید است با استعانت از رهنمودهای ارزشمند آن امام بزرگوار در راه اعتلا و سربلندی هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران گام برداریم.

بنا بر این گزارش، مراسم بزرگ سوگواری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور هیئات حسینی و اقشار مختلف مردم در مصلای اعظم امام در تبریز برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی از ساعت 11 فردا یکشنبه 14 خرداد با حضور و سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت الاسلام پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور آغاز خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهدای 15 خرداد دوشنبه از ساعت 11 قبل از ظهر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی، نماینده ولی فقیه در امور افغانستان در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد./935/د102/ب

ارسال نظرات