۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۰۲۴
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

دشمنان از همه گیر شدن تفکر امام در هراس هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار جمعی از طلاب با آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد: قدرت های سلطه‎گر و دشمنان اسلام از بمب هسته ای جمهوری اسلامی نمی ترسند بلکه از تفکر امام راحل در هراسند.
حجت الاسلام  جلال جابريان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، روحانی آزاده و همرزم حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی، روز گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امام علی ابن ابیطالب(ع) اهواز، به بیان جوانبی از ابعاد زندگانی حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و از طلاب حوزه های علمیه خواستار تحقیق نسبت به ابعاد علمی، عرفانی، فلسفی و اخلاقی امام راحل شد.

وی با تأکید بر این که تفکر حضرت امام از مرزها عبور کرد گفت: امروزه به وضوح شاهد گسترش تفکر عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

حجت الاسلام جابریان به بیان جمله ای از شهید آیت الله محمد باقر صدر نسبت به امام خمینی اشاره کرد و افزود: آیت الله صدر گفت: در شخصیت امام خمینی ذوب شوید همانطور که او در اسلام ذوب شد.

روحانی رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس با بیان این که بنده شاهد دانشمندانی در اروپا بودم که مدافع سرسخت تفکر حضرت امام هستند اظهار داشت: قدرت های سلطه گر و دشمنان اسلام از بمب هسته ای جمهوری اسلامی نمی ترسند بلکه از تفکر امام راحل در هراسند.

وی با بیان این که تفکر امام خمینی حتی در کاخ سفید آمریکا ورود و برخی از کارکنان آنجا را شیعی کرد بیان داشت: امروزه حتی در دور ترین نقاط جهان نامی از امام خمینی و حرکت بزرگ آن مرد الهی وجود دارد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به روحیه های اخلاقی و عرفانی امام راحل تصریح داشت: برخی از علما به عصمت اکتسابی حضرت امام قائل هستند.

حجت الاسلام جابریان با بیان این که حضرت امام خمینی نخست خود را ساخت، سپس برای خدمت به مردم وارد صحنه شدند، اضافه کرد: ایشان در کتاب جهاد اکبر می فرمایند وای بر کسی که خود را تهذیب نکرده و جامعه به او رو آورد.

وی در پایان سخنانش از طلاب و روحانیان خواستار مطالعه کتاب جهاد اکبر اثر حضرت امام شد و عنوان کرد: باید در تفکر و تقوای امام خمینی(ره) تعمق و آن را درک کنیم./9463/پ203/ب

ارسال نظرات