۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۰۰۲۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مردم‌سالاری دینی ارمغان اندیشه‌های امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: نظام مردم‌سالاری دینی و احیای اصل ولایت فقیه ارمغان مجاهدت و اندیشه‌های الهی امام راحل بوده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، روز گذشته در مراسم بدرقه بسیجیان برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: افکار و اندیشه‌های امام خمینی الهام بخش نهضت بیداری اسلامی در منطقه شده است.

وی با تاکید بر این که امام روحیه خودباوری را در ملت های مسلمان و آزاده جهان بیدار کرده است، خاطرنشان کرد: نظام مردم‌سالاری دینی و احیای اصل ولایت فقیه ارمغان مجاهدت و اندیشه‌های الهی امام راحل بوده است.

حجت الاسلام ولایی مردم‌سالاری دینی را ترجمه جمهوری اسلامی دانست و گفت: شرط ولایت مطلقه فقیه مدیریت، عدالت، فقاهت و مدبریت است، به همین خاطر ولی فقیه می‌تواند در تمام موضوعاتی که مصلحت کشور و مردم ایجاب می‌کند، اظهار نظر کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر این که اصل ولایت فقیه جزء جدایی‌ناپذیر نبوت و امامت است، گفت: ولایت مداری عامل اصلی بصیرت و ولی فقیه محور وحدت و یکدلی امت اسلامی است، از این رو ولایت شاخص شناخت حق از باطل محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ولایی ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که قرائت و برداشت شیعه از ولایت، اطاعت است گفت: شیعیان و مسلمانان به ولایت عشق، محبت و علاقه داشته و پیروی از فرامین ولی فقیه را برای خود واجب می دانند، ولایت موجب حقانیت شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به این‌که امام راحل عاملی فراتر از زمان خود بود، تصریح کرد: اگر امروز شاهد تحقق تمام پیش‌بینی های امام خمینی هستیم نشان از اوج درایت، آینده‎‌نگری و تحلیل جامع ایشان داشته است./935/پ203/ب

ارسال نظرات