۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۰۳۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقام معظم رهبری ابر حریفی قوی و محکم در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام خمینی(ره) را چهره بارز مقاومت در برابر دشمنان و دفاع از ارزش های اسلامی توصیف کرد و با تأکید بر اینکه مسؤولان ادامه دهنده این راه باشند،گفت: امروز مقام معظم رهبری ابر حریفی قوی و محکم در برابر استکبار جهانی هستند و با تدبیر خود توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی می‌کنند.
حجت الاسلام مخمد علي نكو نام امام جمعه گلپايگان
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) را بیدارگر عصر عنوان کرد و گفت: ایشان مسیر جاهلیت مدرن بشریت را با انقلاب اسلامی ایران از بین برد و با حرکت وسیعی که آغاز کرد نه تنها در ایران تحولات شگرفی را ایجاد کرد، بلکه امروز تأثیر آن را در منطقه و جهان شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که امروز دنیای استکبار با نام علم، تمدن و آزادی انسان بشریت را به ذلت می‌کشاند، ابراز کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران نبود امروز بشر به جایی می رسید که به هیچ وجه بویی از عزت، کمال، انسانیت و اهدافی که خدا برای انسان در نظر گرفته به مشام نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) فریادی را در جامعه بشری بلند کرد که صدای آن آزاد کردن انسان از جهل مدرن بود و به بشریت فهماند راهی که استکبار جلوی پای بشریت گذاشته، ‌راهی نادرست است.

امام جمعه شهر کرد افزود: خداوند از انسان حریت و آزادی در قالب عزت آفرینی برای بشر و رسیدن انسان به کمالات انسانی در قالب عبودیت را می‌طلبد و در سایه عبودیت و بندگی خدا است که انسان به مقامات عالیه می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در مقام آن بوده و هست که بشریت را به اوج عزت برساند، تصریح کرد: جاهلیت مدرن به دنبال انحطاط بشریت و در صدد بود تا انسان را از کمالات باز دارد، اما امام خمینی(ره) انسان‌ها و اذهان بشری را بیدار و متوجه کمالی کرد که خداوند برای انسان در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه حرکت‌های انقلابی در تمام جهان را با توطئه دشمنان همراه دانست و بر ضرورت مقابله با آنها تأکید کرد و اظهار داشت: همان گونه که تمام انبیا الهی در مسیر هدایت مردم با موانع روبه رو شدند حرکت‌ انقلاب ایران نیز با این عظمت و گستردگی با عناد و مکرهای شیطنت آمیز استکبار مواجه است.

وی همچنین افزود: امام با همان شیوه انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) مبارزه خود را آغاز کرد و زمانی که نیاز به بیدارگری بود هشدار دادند و بصیرت مردم را بالا بردند و زمانی که باید مردم را مجهز در دفاع از اسلام و انقلاب کنند مشاهده کردیم که با رهنمودهای خود مردم را برای جنگ آماده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام خمینی(ره) را چهره بارز مقاومت در برابر دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی توصیف کرد و با تأکید بر اینکه مسؤولان ادامه دهنده این راه باشند، تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری ابر حریفی قوی و محکم در برابر استکبار جهانی است و با تدبیر خود توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی می‌کند و این ایستادگی عامل یأس و تحیر دشمن است که چگونه با انقلاب اسلامی برخورد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در پایان ایستادگی رهبری و ملت در برابر دشمنان را سبب عجز و ناتوانی آنها در مواجهه با نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: دشمن ناچار است با این مقاومت از مواضع خود کوتاه بیاید، اما به این معنا نیست که آنها سر سفره انقلاب بیایند، مهم این است که انقلاب را نگاه داریم و خوبان و مستعدان جهان بشریت را در داخل و خارج سر این سفره بنشانیم و با مخالفان انقلاب مبارزه کنیم./927/ت302/ج
ارسال نظرات