۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۰۵۲
امام جمعه ماهشهر:

اندیشه بیداری و خیزش اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر با تأکید بر این که اندیشه بیداری و خیزش اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: پس از رحلت امام خمینی (ره)، آیت‌الله خامنه‌ای رهبری ایران را به عهده گرفت و تا‌کنون که 23 سال از ارتحال جانسوز امام راحل (ره) می‌گذرد ایشان با توانمندی و درایت کشور را اداره می‌کنند.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، امروز در جمع مردم ماهشهر،‌ با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)‌ اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی دارای شخصیت برجسته‌ای در میان جوامع سیاسی، اجتماعی و تاریخی بودند که در رفتار و گفتارشان هیچ کمبودی احساس نمی‌شد.

وی در ادامه افزود: ایشان با شجاعت و شهامت در مقابل ظلم و ستم‌های رژیم شاهنشاهی ایستاد و با یاری گرفتن از مردم ستمدیده، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی نهال انقلاب را زمانی در خاک ایران فشاند که کشور ما از مبانی اسلامی به سوی افکار غربی منحرف شده بود و دشمنان با در دست گرفتن فرهنگ و دور نگه داشتن جوانان از تکنولوژی برتر، ذخیره‌‌های الهی این مملکت را به تاراج می‌بردند.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان این که هم اکنون اندیشه های امام خمینی(ره) تمام کشورهای منطقه را درنوردیده است،‌ گفت: امام خمینی (ره) با منطق خاصی شبهاتی که در اسلام نفوذ کرده بود را بررسی و مدبرانه پاسخ می‌داد و اکنون اندیشه‌های امام خمینی (ره) تمام کشورهای منطقه را در نوردیده و به قلب اروپا رسیده است.

امام جمعه ماهشهر با تأکید بر این که اندیشه بیداری و خیزش اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) آیت‌الله خامنه‌ای که از شاگردان ورزیده ایشان بود رهبری ایران را به عهده گرفت و تا‌کنون که 23 سال از ارتحال جانسوز امام راحل (ره) می‌گذرد ایشان با توانمندی و درایت کشور را اداره می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر گفت: پس از رحلت امام خمینی (ره) اندیشه‌های ایشان در جهان انتشار یافت و استکبار در اندیشه‌هایش ناکام ماند.

وی با اشاره به اوضاع سیاسی آن دوران بیان داشت: بعد از ارتحال امام خمینی (ره) دشمنان فکر می‌کردند که انقلاب اسلامی به پایان رسیده است اما با انتخاب رهبر معظم انقلاب از سوی خبرگان ملت، آرامشی در کشور به وجود آمد.

این استاد حوزه علمیه، وجود رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ایران را از عنایات خداوند متعال به ملت ایران و مسلمانان دانست و تصریح کرد: بسیاری افراد به دنبال تهی کردن انقلاب از درون بودند و قصد پیروزی حکومت‌های خودکامه در کشور را داشتند، اما مقام معظم رهبری مدبرانه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و خوشبختانه با یاری خداوند متعال هم اکنون ایران برفراز قله‌های پیروزی ایستاده و اندیشه‌های ناب محمدی(ص) را در جهان گسترش می‌دهد.

حجت الاسلام غبیشاوی در پایان سخنان خود، با بیان این که مسؤولان و فعالان عرصه های دینی باید ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)‌ را برای جوانان تبیین کنند، اظهار داشت: فعالان عرصه دین و فرهنگ، به خصوص روحانیت همیشه در صحنه، باید برای مقابله با تهاجم های همه جانبه دشمنان علیه ولایت فقیه، اندیشه های ناب امام خمینی(ره) را برای نسل جوان جامعه تبیین کرده و دسیسه های دشمنان را خنثی کنند./9465/پ202/ب

ارسال نظرات