۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۰۵۴
سرپرست اوقاف خوزستان:

توانمندی اجتماعی اسلام در سایه انقلاب امام خمینی به اثبات رسید

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست بخش اجتماعی اسلام را متبلور کند و اسلام را دینی سیاسی در جهان معرفی کند.
امام خميني (ره) امام خميني (ره)
حجت الاسلام محمدعلی میر محمدی، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رتحلت جانسوز ارتحال بنیانگذار کیبر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امام خمینی(ره) جهان را با اسلام جدید و برداشت جدیدی از اسلام آشنا کرد؛ از این رو او را می توان احیاگر اسلام در قرن حاضر نام‌ گذاشت.

وی در ادامه با بیان این که امام خمینی(ره) تصویری جدید از اسلام به جهان نشان داد، گفت: امام راحل با اندیشه مترقی خود توانست تصویری جدید از اسلام را به جهان نشان دهد و به این دلیل توانست جهان را با این اندیشه متحول کند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که اسلام دارای زوایای بسیار زیادی است، بیان داشت: امام خمینی(ره) توانست بخش اجتماعی اسلام را متبلور کرده و اسلام را دینی سیاسی در جهان معرفی کند و در این عرصه نیز موفق بود.

حجت الاسلام میر محمدی با اشاره به این که امام خمینی(ره) در رسیدن به اهداف خود موفق بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در رسیدن به اهداف خود که همانا بیداری ملت‌ها و قیام علیه ظلم و استکبار بود موفق شد و در این باره کارنامه‌ای بسیار موفق به جهان عرضه کرده است.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار داشت: بیداری اسلامی نتیجه انقلاب اسلامی ایران است که امام خمینی(ره) این حرکت را بنیان گذاشته است و در این باره ایران را الگوی موفق ظلم‎ستیزی و استکبار‎ستیزی معرفی کرده است.

این مقام مسؤول در پایان سخنان خود، گفت: هم اکنون ایران اسلامی الگویی موفق برای جهانیان در خصوص مقابله با ظلم است و به راستی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی برای پیاده‌سازی اسلام در حکومت اسلامی است./9465/ت303/س
ارسال نظرات