۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۰۸۵
استاد حوزه علمیه:

اقتدار نظام اسلامی مدیون رهبری امام خامنه ای است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب در این برهه از زمان نبودند به یقین نظام اسلامی به این همه عزت و اقتدار در جهان نمی رسید.
مراسم گراميداشت بيست و سومين سالگرد رحلت امام خميني
حجت الاسلام محمد تابش، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلام ایران شخصیتی ویژه، ممتاز و برجسته داشت که سبب براندازی حکومت 2500 ساله شاهنشاهی شد.

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به رویکرد امام راحل نسبت به برخورد با جریان های انحرافی، بیان داشت: روح الله الموسوی الخمینی(ره) هیچ گاه با دشمنان اسلام مسامحه نمی کرد و در هر جایی که احساس می کرد مصالح نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایران در خطر است با قدرت وارد شده و آن جریان انحرافی را براندازی می کرد.

این مقام مسؤول به پیش گویی های امام راحل خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) با جریان شناسی عمیقی که داشتند توانست مسائل و رویدادهای آینده جهان را پیش‏بینی کنند، به گونه ای که مردم جهان امروزه به روشنی شاهد این پیشگویی ها هستند که گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران یکی از این پیش بینی ها بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی، قیام های مردمی شکل گرفته در کشورهای مسلمان را برگرفته از اندیشه های ناب امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب با بیان اندیشه های ناب خود که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بود جریانی اسلامی را آغاز کرد که امروزه این جریان در قلب کشورهای جهان نفوذ کرده و پایه های حکومتی استکبار را به لرزه در آورده است.

حجت الاسلام تابش با اشاره به کلام جاویدان بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر این که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، گفت: امام خمینی(ره) در آن بحبوحه جنگ سخنی را بیان کردند که تا امروز این کلام پا برجاست و اگر مسؤولان نظام اسلامی خود را پیرو و ادامه دهنده راه امام می دانند باید از این کلام تاریخی پیروی کرده و جان خود را در راه حمایت از ولایت فقیه فدا کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود با بیان این که اقتدار نظام اسلامی ایران همینک مدیون مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی در گرو رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری است که اگر رهبر معظم انقلاب در این برهه از زمان نبودند به یقین نظام اسلامی به این همه عزت و اقتدار در جهان نمی رسید./9455/ت303/س
ارسال نظرات