۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۳۰۱۲۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مقام معظم رهبری وصیت‌نامه امام را دستورالعمل نظام می‎داند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری وصیت‌نامه امام را دستورالعمل نظام می دانند و فردفرد مسؤولان کشور در مقابل وصایای امام(ره) مسؤول هستند.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، امروز در جمع مردم این شهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری وصیت‌نامه امام را دستورالعمل نظام می دانند و فردفرد مسؤولان کشور در مقابل وصایای امام(ره) مسؤول و موظف به اجرای فرامین ایشان در هر زمان هستند.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد گفت: قریب به 50 سال از امام کلام‎های گهربار و حکیمانه بسیاری شنیده‌ایم که انصافا سخنان ایشان به بدنه اسلام و جامعه مسلمین حیات دوباره بخشید، حضرت امام اسلام ناب محمدی و اسلام ظاهری آمریکایی را تفکیک کرده و ماهیت هر کدام را به مردم نشان داد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن نیمه خرداد گفت: نیمه خرداد روز ارتحال امام و همچنین روز انتخاب امام خامنه‌ای است و انتخاب رهبر در آن فضای ایجاد شده پس از رحلت امام، کار خدا بود که این چنین شخصیت لایق و شایسته ای به رهبری انتخاب شود.

حجت الاسلام والمسلمین علما همچنین 15خرداد را به عنوان روزی که همه مردم در سراسر کشور از اسلام ناب محمدی دفاع کردند را مبدأ تاریخ و حرکت انقلاب اسلامی بیان کرد ./9463/ت303/س


ارسال نظرات