۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۰۱۸۱
به همت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان؛

مجموعه نرم‌افزاری ویژه تلفن همراه، حاوی ترجمه 22 جلدی الغدیر منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تولید و بازرگانی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان از تولید نسخه نرم‌افزاری ویژه تلفن همراه حاوی ترجمه 22 جلدی کتاب گرانقدر «الغدیر» به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام خبر داد.
کتاب الغدير
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، حسین غزالی، مسؤول تولید و بازرگانی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان از بارگذاری فرمت نرم‌افزاری کتاب‌های علوی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرمؤمنان علی علیه السلام در پایگاه اینترنتی این مرکز خبر داد.

غزالی عنوان کرد: تاکنون بیش از 200 کتاب با موضوع حضرت امام علی علیه السلام و معارف ایشان در پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان بارگذاری شده که به مناسبت ایام میلاد با سعادت ایشان نرم‌افزار ترجمه 22 جلدی الغدیر به این مجموعه افزوده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ایام ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه گفت: مجموعه‌ای از کتاب‌ها و آثار مرتبط با امام همچون بانک جامع خاطرات امام خمینی، بانک جامع مقالات امام خمینی، بانک جامع کلمات قصار امام خمینی، زندگی‌نامه، رساله توضیح المسائل، استفتائات و وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی نیز از دیگر کتاب‌هایی است که توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در قالب نرم‌افزارهای تلفن همراه تولید و منتشر شده است.

به گفته غزالی صحیفه نور، تفسیر سور حمد، چهل حدیث، خورشید شرق، اخلاق کارگذاری در کلام و پیام امام، تربیت اسلامی با تأکید بر دیدگاه‌های امام خمینی رحمةالله‌علیه، تحولات اجتماعی و انقلاب اسلامی و حکومت از دیدگاه امام خمینی برخی از دیگر آثار منتشر شده است که در بخش مشاهیر پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به آدرس اینترنتی
http://www.ghaemiyeh.com/ در چهار فرمت کتابخانه‌ای، جاوا، اندروید و pdf قابل دریافت است. /907/د102/ق
ارسال نظرات