۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۳۰۱۸۵
با حضور آیت الله موسوی جزایری صورت گرفت؛

اعطای سند افتخار به مشارکت‎کنندگان مرمت حرم امام علی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیان احادیث و روایاتی در فضل ائمه عصمت و طهارت(ع) پرداخت و خاطر نشان ساخت: اظهار محبت و ارادت مردم به اهل بیت(ع) در بازسازی عتبات عالیات، ضمیمه اعمال اخروی آنان خواهد شد.
حرم امام علي (ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در مراسم اعطای سند افتخار مشارکت در مرمت ایوان حرم امام علی(ع) به کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تبریک به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر به تبیین تاریخچه ایوان حرم علوی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ارادت ملت ایران به خصوص مردم خوزستان به ائمه عصمت و طهارت(ع) عنوان کرد: مردم ما این ارادت را در مشارکت و بازسازی عتبات عالیات نشان داده و می دهند.

وی به استقبال بسیار بالای مردم خوزستان برای مرمت ایوان حرم علوی اشاره کرد و افزود: در روند بازسازی ایوان حرم امیرمؤمنان(ع) نسبت به تأمین بودجه هیچ نگرانی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که مردم خوزستان در ابتدا قرار بود ضریح مطهر حرم علوی را بازسازی کنند بیان داشت: در این باره دولت، مرجعیت نجف اشرف و تولیت آستانه علوی رضایت ندادند و مرمت ایوان حرم علوی را به مردم شهید پرور خوزستان پیشنهاد دادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان احادیث و روایاتی در فضل ائمه عصمت و طهارت(ع) پرداخت و خاطر نشان ساخت: اظهار محبت و ارادت مردم به اهل بیت(ع) در بازسازی عتبات عالیات، ضمیمه اعمال اخروی آنان خواهد شد.

امام جمعه اهواز با تقدیر از مشارکت و استقبال جدی کارکنان، مهندسان، کارمندان و مدیران شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در بازسازی ایوان حرم علوی، از تلاش های حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان قدردانی کرد.

براساس این گزارش، دکتر هرمز قلاوند، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به بیان گزارشی از شورای فرهنگی این شرکت و نحوه فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در این شرکت پرداخت.

یادآور می شود، در پایان این مراسم به 120 نفر از کسانی که هزینه مرمت یک خشت طلای ایوان حرم علوی را دادند سند افتخار و یک جلد کتاب الله مجید دیجیتالی و تربت حرم امام حسین(ع) اهدا شد./9463/پ203/س
ارسال نظرات