۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۳۰۱۸۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دنیای غرب از گسترش آرمان انقلاب و امام راحل هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، امام خمینی(ره) را نجاتبخش ملت های آزاده و مسلمان دنیا از بند استعمار و استکبار جهانی دانست و گفت: اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرق و غرب را مجذوب خود کرده است.
حجت الاسلام و المسلمين اسلامي، نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‎و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که اندیشه‌های امام خمینی(ره)، در جهت نشر دین و احکام انقلاب بود، افزود: دین به معنای واقعی کلمه در اعتقادات، اخلاقیات و سیاست امام خمینی(ره) بروز و ظهور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با اشاره به این که وجود همین عوامل باعث شد تا همه فتنه‌های نظامی، سیاسی، تبلیغی و بین المللی دشمنان یکی پس از دیگری به سوی خودشان بازگردد، افزود: دشمنان باید بدانند هر چند امام راحل در حال حاضر حضور فیزیکی ندارد، ولی ولایت و مکتب ایشان همیشه برای مردم ما زنده است و فکر و اندیشه ایشان مرزها را درنوردیده و تا حاکمیت قدرت های زر و زور پیش رفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که یاد و عمل به سیره امام خمینی(ره) عبادت است، گفت: در همین راستا بر همه ما واجب است تلاش کنیم تا جزء عاملان نهضت الهی امام راحل باشیم.

امام جمعه تاکستان با بیان این که همه تلاش های امام راحل دفاع از اسلام راستین بود، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بهره‎گیری از سیره اهل بیت(ع) توانستند به یک شخصیتی جامع و بی نظیر در جهان تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی، امام خمینی(ره) را نجاتبخش ملت های آزاده و مسلمان دنیا از بند استعمار و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: امام راحل ملت ها را از خطر صهیونیسم جهانی آگاه ساختند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیام انقلاب اسلامی با تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری امروز در همه دنیا گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرق و غرب را مجذوب خود کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با اشاره به این که امروز دنیای غرب از گسترش آرمان های انقلاب و امام راحل به شدت هراسان است، ادامه داد: همه تلاش مستکبران عالم جلوگیری از انتشار بیشتر اندیشه های تعالی بخش امام خمینی(ره) است.

امام جمعه تاکستان، زنده کردن روح خودباوری در ملت های آزاده ومسلمان دنیا را یکی از مهم ترین دستاوردهای امام راحل دانست و تصریح کرد: قیام های مردمی در اقصی نقاط دنیا نشأت گرفته از اندیشه های امام خمینی(ره) است که در قلب ملت ها نهادینه شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اندیشه های ارزشمند امام خمینی(ره) معادلات سیاسی دنیا را برهم زد، ادامه داد: نهضت عظیم بیداری اسلامی امروز به برکت اندیشه های امام راحل در همه دنیا آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با اشاره به این که ملت های آزاده و مسلمان دنیا تا ابد استقلال و آزادی خود را مدیون اندیشه های امام راحل می دانند، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانست مسیر واقعی سعادت را پیش روی ملت ها قرار دهد.

وی به آموزه های دینی و اسلامی حضرت امام (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل انقلاب اسلامی ایران را با آموزه های اسلامی و الهی برای نسل جوان پایه ریزی کرد و مهم ترین وظیفه ما این است که این آموزه ها را به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم./950/ت302/س
ارسال نظرات