۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۳۴۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران محور بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین انقلاب اسلامی ایران را محور بیداری اسلامی در منطقه دانست و گفت: امروز به برکت اندیشه های ناب امام راحل شاهد بیداری ملت های مسلمان هستیم.
نماينده ولي فقيه در قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در مراسم مسابقه خوشنویسی با موضوع بصیرت و بیداری اسلامی که در مرکز استان برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را محور بیداری اسلامی در منطقه دانست و گفت: امروز به برکت اندیشه های ناب امام راحل شاهد بیداری ملت های مسلمان هستیم.

وی با بیان این که فریاد بیداری اسلامی در همه دنیا طنین انداز شده است، افزود: انقلاب اسلامی سبب رشد آگاهی و بصیرت ملت های آزاده دنیا شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را سبب ایجاد تحولی شگرف و اساسی در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی که امام راحل آغازگر آن بود همه دنیا را مات و مبهوت خود کرد.

آیت الله باریک بین ملت ایران را الگوی بارز مبارزه علیه ظلم و استبداد معرفی کرد و بیان داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار کشورمان با لبیک به ندای ولی و مقتدای خود حکومت دو هزار 500 ساله شاهنشاهی را در ایران سرنگون و حکومتی بر پایه اسلام ناب محمدی را برپا کردند.

امام جمعه قزوین انقلاب اسلامی را برگرفته از احکام ناب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار حرکت های ضد استکباری در عرصه جهانی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران در سایه خودباوری که امام راحل در این ملت نهادینه کرده است امروز در دنیا مقتدرانه گام بر می دارد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با سه دهه گذشته بسیار متفاوت است، چون این کشور امروز در عرصه های مختلف به ویژه مسائل علمی در سطح دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که اتحاد و همدلی ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا استکبار جهانی را به زانو درخواهد آورد، گفت: همه تلاش دشمنان امت اسلامی ایجاد تفرقه و اختلاف است.

آیت الله باریک بین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران در قزوین و شرکت هنرمندان و اساتید خارجی از کشورهای مسلمان در آن، گفت: هنر خوشنویسی می تواند ارتباط بیشتر هنرمندان مسلمان را فراهم کند و در انتقال مفاهیم و پیام های دینی به دیگر کشورها نیز مؤثر باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات