۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۳۰۳۵۷
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

انقلاب اسلامی ثمره قداست خون شهیدان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله تصریح کرد: بدون شک می توان گفت انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون های مقدس شهیدانی همچون آیت الله سعیدی به پیروزی رسید و نتیجه این خون ها سبز شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام اسدالله محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کوت عبدالله، رسیدن انسان به قرب الهی را تنها در سایه تقوای الهی میسر دانست و افزود: تقوا به معنای این است که انسان در تمام زندگی خود رضایت خداوند متعال را مد نظر قرار دهد.

وی به سالگرد شهادت آیت الله محمدرضا سعیدی در زندان رژیم پهلوی اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک می توان گفت انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون های مقدس چنین بزرگوارانی به پیروزی رسید و نتیجه این خون ها سبز شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت کوت عبدالله بیان داشت: ملت ایران باید قدر شهیدان این مرز و بوم را بداند چرا که آنها جان خود را که عزیزترین، موجودی هر انسان است را در راه حق و عدالت تقدیم اسلام کردند.

حجت الاسلام محسن پور به عزل بنی صدر از سوی امام خمینی(ره) در سال 1360 اشاره کرد و ابراز داشت: بنی صدر به خاطر چراغ سبز نشان دادن به غرب و خیانت به اسلام از سوی امام عزل شد و جوانان عزیز می توانند با مطالعه تاریخ از اقدامات دیگر این خائن علیه نظام اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب آگاه شوند.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با اشاره به تهدیدات دشمنان نظام پس از رحلت امام خمینی(ره)، ابراز داشت: پس از رحلت معمار کبیر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای توانستد به شایستگی و با درایت کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.

وی به سخنانی از امام خمینی(ره) در باره آیت الله خامنه ای اشاره کرد و افزود: به حق آیت الله خامنه ای رهبری فرزانه برای جمهوری اسلامی ایران است که همه ملت ایران می بایست شکرگزار این نعمت بزرگ باشند.

حجت الاسلام محسن پور به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی از سوی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام در زمان حیاتشان دستور تشکیل ستادهای مختلفی را صادر کردند که تا کنون نیز شاهد برکات و ارائه خدمات از سوی آنها هستیم./9464/پ203/ع

ارسال نظرات