۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۴۰۹

یادواره نامه‌ای به روح‌الله در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره نامه‌ای به روح‌الله از سوی سامانه وبلاگ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌شود.
امام خميني


به گزارش خبرگزاری رسا، محمدتقی جلیلی مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه فراخوان این یادواره در آستانه بیست‌وسومین سالگرد رحلت امام راحل(ره) اعلام شده بود، تصریح کرد: این فراخوان تا پایان خردادماه تمدید شده است.

وی افزود: بانوان طلبه سراسر کشور می‌توانند نامه‌های خود به امام خمینی(ره) را تا پایان خردادماه به پست الکترونیکی womenhc@whc.ir ارسال و یا در بخش نظرات وبلاگ http://yadvare.womenhc.com درج کنند.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: آثار دریافتی در وبلاگ مورد اشاره به نام خود افراد منتشر خواهد شد و از سه نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به فعالیت وبلاگ‌های مختلف طلاب خواهر و مدارس علمیه خواهران در سطح کشور، اظهار داشت: این وبلاگ‌ها که از سوی سامانه وبلاگ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند، دارای مطالب مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستند.

جلیلی با اشاره به عشق نسل سوم انقلاب نسبت به امام خمینی(ره) افزود: عشق به امام خمینی(ره) چون خورشیدی بر دل تمامی فرزندان این مرز و بوم تابیده است و تا ابد جاویدان خواهد ماند؛ چه آنها که با اشاره امام، جان بر کف نهاده و به عشق مقتدای خود در برابر دشمن سینه سپر کردند و چه آنها که زمانی قدم به این دنیا گذاشتند که بزرگ‌مرد تاریخ معاصر ایران و پیر و مقتدای این سرزمین از این جهان پر کشیده بود. /907/د102/ی

ارسال نظرات