۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۴۵۵
نماینده خبرگان رهبری:

شهادت آیت الله بهشتی ماهیت منافقان را رسوا کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: شهادت آیت الله بهشتی سبب رسوایی بیش از پیش منافقین و تحکیم پایه های نظام اسلامی شد.
آيت الله بهشتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی، امروز در جلسه سیاست‎گذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی اسلام شناسی توانا، سیاستمداری مقتدر، ملتزم به ولایت فقیه و بلکه بالاتر ذوب در ولی فقیه بود.

وی با بیان این‌که غرب‌ستیزی دیگر شاخصه این شهید والا مقام بود، تصریح کرد: معرفی این شخصیت کم‌نظیر برای نسل‌های جوان جامعه بسیار لازم و آموزنده خواهد بود، این عالم بزرگ نقش بسیار تعیین کننده‎ای در تبیین و شناساندن اسلام راستین در کشور آلمان داشتند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که نسیم اسلام و انقلاب به وسیله دکتر بهشتی به اروپا وزید، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب نیز این شهید عالم در عرصه های مختلف تأثیرگذار بود، چنانچه در تدوین قانون اساسی و سامان بخشی دستگاه قضایی، نقشی ارزنده ایفا کرد.

آیت الله شبستری افزود: با این که دکتر بهشتی مظلومانه به شهادت رسید، از سوی منافقین و بنی صدر خائن نیز در طول زندگی پربرکتش ترور شخصیتی شد و چه تهمت های ناروایی که به این عالم و روحانی مجاهد نزدند.

وی با تشریح نقش آیت الله بهشتی در افشای ماهیت منافقین در کشور افزود: شهادت این عالم بزرگ سبب رسوایی بیش از پیش منافقین و تحکیم پایه های نظام اسلامی شد، در حقیقت تجلیل از مقام شامخ شهید بهشتی، تجلیل از مقام خلوص، ایثار و ولایت‌مداری است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام منافقان در شهادت رجایی و باهنر تصریح کرد: این دو شخصیت بزرگ کم‌ادعا الگویی برای دولتمردان و مسؤولان نظام هستند، چراکه بدون هیچ چشمداشتی تنها در مسیر تحقق رهنمودهای ولایت حرکت کردند.

همچنین حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، به ارائه گزارشی از مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: برنامه‌های متنوع و مختلفی برای بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر، راهپیمایی روز جهانی قدس، سالگرد شهدای دولت و شهید محراب آیت الله مدنی در سراسر استان پیش‌بینی شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات