۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۰۴۶۱
نماینده ولی فقیه در گیلان:

افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم سیاست درستی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیان داشت: نامگذاری امسال نباید تنها در حد شعار برای مسؤولان باقی بماند بلکه باید در عمل نیز تحقق یابد.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان، با نادرست خواندن سیاست افزایش قیمت در کشور گفت: مسؤولان و برنامه ریزان کشور در افزایش قیمت ها قدرت خرید مردم را نیز در نظر بگیرند.

وی با اشاره به افزایش قیمت نان از روز گذشته، خاطرنشان کرد: افزایش نرخ کالا سیاست درستی نیست و این مسأله باید بیشتر مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیان داشت: نامگذاری امسال نباید تنها در حد شعار برای مسؤولان باقی بماند بلکه باید در عمل نیز تحقق یابد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی، تحقق واقعی شعار امسال را نیازمند عزم ملی دانست و خاطرنشان کرد: دولت و مردم در جهت حمایت از تولیدات داخلی وظیفه جداگانه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تحقق عملی رهنمودهای امسال مقام معظم رهبری را زمینه ساز خودکفایی کشورمان در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: دشمنان می خواهند نظام اسلامی همواره محتاج غرب باقی بماند، اما تحقق منویات رهبری در سال جدید زمینه ساز قطع وابستگی ها از غرب است.

امام جمعه رشت استفاده از کالاهای ایرانی را یکی از راه های تقویت تولید ملی دانست و ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب زمینه نهادینه شدن خرید کالاهای تولید داخل در کشور فراهم شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، مصرف کالای ایرانی را موجب افزایش تولید داخلی دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه سنگینی به عهده مسئولان گذاشته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: توجه به این صنعت مهم کشور در سال حمایت از تولید ملی بسیار حائز اهمیت است.

وی تولید محصولات کشاورزی را مطابق با نیاز جامعه عنوان کرد و گفت: مسؤولان برای برطرف کردن مشکلات مردم باید هماهنگی لازم را داشته باشند./950/پ202/ج

ارسال نظرات