۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۴۶۸
با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب؛

مراسم تشییع پیکر امام جمعه لارستان فردا برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ پیکر آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید شهرستان لارستان، فردا با حضور علما، مسؤلان کشوری و مردم سوگوار استان فارس در شهر لار برگزار می‎شود.
آيت الله آقاي حاج سيد عبدالعلي آيت اللهي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا از فارس، ستاد ارتحال آیت الله حاج سید عبدالعلی آیت الله امام جمعه فقید شهرستان لارستان زمان و مکان تشییع پیکر آیت الله آیت اللهی را روز دوشنبه بیست و دوم خرداد رأس ساعت 7:30 صبح اعلام کرد.

ستاد ارتحال این عالم ربانی شروع مراسم تشییع جنازه را از محل استادیوم ورزشی تختی شهرستان لار به سوی حسینه اعظم این شهرستان اعلام کرد در این مراسم افزون بر مسؤولان استانی و شهرستان لار، آیت الله رسولی محلاتی به نمایندگی از مقام معظم رهبری در این مراسم شرکت می کند.

قابل ذکر است، آیت الله آیت اللهی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان لار در شامگاه جمعه نوزدهم خرداد بر اثر کهولت سن و بیماری در سن نود و دو سالگی در بیمارستان درگذشت در پی ارتحال امام جمعه لارستان مقام معظم رهبری، تنی چند از مراجع تقلید، اعضای مجلس خبرگان رهبری، رئیس مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و نمایندگان شورای اسلامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

گفتنی است، لارستان در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز مرکز استان فارس است و آیت الله آیت اللهی از شروع انقلاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان بود/پ905/پ203/س


ارسال نظرات