۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۵۰۲

اسرائیل جنوب لبنان را آتش زد

خبرگزاری رسا ـ نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل منطقه ای را در بخش اشغالی منطقه العباسیه درجنوب لبنان به آتش کشیدند.
 آتش زدن درخت فلسطين


به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه المنار در جنوب لبنان گزارش داد: نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل منطقه ای را در بخش اشغالی منطقه العباسیه درجنوب لبنان به آتش کشیدند و لحظاتی پس از آن حریق به بخش آزاد شده این روستا نیز سرایت کرد.

بر اساس این گزارش ، نیروهای ارتش لبنان و نیروهای دفاع مدنی درتلاش برای خاموش کردن این آتش که مسجد منطقه و برخی منازل متروکه را محاصره کرده بود، وارد عمل شدند.

نیروهای امنیتی مستقر در این منطقه مرزی اعلام کردند که این حریق به بخش غربی یکی از مواضع گردان اسپانیایی فعال در قالب نیروهای حافظ صلح سازمان ملل درجنوب لبنان (یونیفل) سرایت کرد.

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای رژیم اسرائیل در اطراف منطقه اشغالی الغجر به آتش زدن علف های خشک موجود در اطراف مراکز خود اقدام کردند و دیری نپائید که آتش منطقه العباسیه و اطراف یکی از مراکز یگان نیروهای اسپانیایی در بخش لبنانی را دربرگرفت.

دراین بیانیه آمده است که نیروهای ارتش لبنان مستقر در منطقه به همراه نیروهای دفاع مدنی و نیروهای اسپانیایی تلاش کردند تا آتش را که بخش وسیعی از علف های خشک را دربرگرفت ، خاموش کنند و پی گیری موضوع برای فهمیدن علت اتش سوزی همچنان ادامه دارد./902/د101/ک

ارسال نظرات