۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۰۵۳۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

روحانیت سد محکمی در برابر توطئه‌ دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین تضعیف جایگاه و قداست روحانیت در میان مردم از اهداف مهم دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: حضور در صحنه روحانیت سد محکمی در برابر توطئه های شوم دشمنان در دهه های اخیر بوده است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روحانیت را پرچمدار حرکت های ضد استعماری و استکباری در صد سال گذشته دانست و گفت: حضور در صحنه روحانیت همواره تعیین کننده بوده است.

وی با بیان این که روحانیت در تاریخ پر افتخار شیعه همواره با اقتدار از اسلام ناب دفاع کرده است، افزود: این قشر همیشه پیروزی گذشته درخشانی از خود بر جای نهاده و مقاطع تاریخی مختلفی را با تدبیر پشت سر گذاشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: اگر مقاطع مختلف تاریخی را ورق بزنیم، حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی به دست این روحانیت زحمتکش، کم توقع، پرتلاش و مخلص بوده است.

حجت الاسلام نعمت الهی، اقتدار و عظمت امروز اسلام ناب را مدیون تلاش‌های علما و فقها در طول تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید و رهبران فکری جامعه اسلامی نقش خود را به شایستگی در مقاطع مختلف تاریخی انجام داده اند.

وی با اشاره به این که روحانیت همیشه در کانون توجه دشمنان بوده است، ادامه داد: مخالفان اسلام ناب به عظمت و قدرت قشر روحانیت واقف هستند و همواره تلاش می کند که رابطه بین مردم و روحانیت را تضعیف کند و در این راه از همه ظرفیت ها و امکانات خود استفاده می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، تضعیف جایگاه و قداست روحانیت در میان مردم از اهداف مهم دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: حضور در صحنه روحانیت سد محکمی در برابر توطئه های شوم دشمنان در دهه های اخیر بوده است.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه حضور گسترده روحانیت در عرصه های دینی و فرهنگی را فراهم کرده است، گفت: امروز روحانیت باید نقش مهمی را در تاریخ حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اسلام ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که امروز همه دنیا برای تضعیف جایگاه نظام اسلامی متحد شده‌اند، افزود: نقش روحانیت در بیداری مردم به منظور خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی با هدایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، این انقلاب باعث بیداری و مقابله ملت های ستمدیده جهان در برابر ظلم و جور کشورهای استعمارگر گردید.

حجت الاسلام نعمت الهی عزت بخشیدن به مسلمانان را یکی از دستاوردهای این انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: حرکت امام خمینی(ره) در حقیقت جلوه ای از قیام عاشورا بود.

وی، دفاع از اسلام و قرآن را یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: از منظر امام راحل، دفاع از اسلام و قرآن یکی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان سخنانش، بیداری اسلامی کشورهای منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، موج بیداری کشورهای اسلامی منطقه را به دنبال داشته و خیزش عظیم کشورهای خارمیانه و منطقه، نشانگر تأثیر مثبت این نهضت و انقلاب است./950/پ202/س
ارسال نظرات