۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۰۵۶۲

دیدار شهردار کلانشهر قم با خانواده سه شهید دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ شهردار کلانشهر قم عصر دیروز با حضور در منزل خانواده شهیدان مهدیان،خادمی و صحفی با اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
شهيد


به گزارش خبرگزاری رسا،‌ محمد دلبری شهرداری کلانشهر قم هدف از این دیدار را تجلیل از مقام شامخ شهداء و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و تکریم رشادتها و دلاوریهای جانبازان و شهدای جنگ تحمیلی ذکر کرد و افزود: شهداء و جانبازان مایه افتخار و سرافرازی این مملکت بوده و ما می­بایست راه و اهداف این عزیزان را ادامه دهیم.

شهردار کلانشهر قم ضمن اظهار خرسندی از حضور در این دیدار اذعان داشت: شهداء و جانبازان چشم و چراغ این مملکت بوده و ما در قبال خانواده­های آنها مکلف و مسئول هستیم و امیدواریم بتوانیم به شأن خدمتگزاری این عزیزان نائل بیاییم.

دلبری اجرای طرح دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را لمس کردن مشکلات آنها از نزدیک و آشنایی بیشتر با این خانواده­ها دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند متعال و همت متولیان استان گامی اثر بخش در جهت رفع مشکلات شهری خانواده شهدا و جانبازان برداریم.

گفتنی است:شهردار قم با حضور در منازل خانواده شهیدان مهدیان،خادمی و صحفی حضور یافت و با اعضای خانواده این شهیدان معزز دیدار کرد.

شایان ذکر است: در این دیدار دلبری شهردار کلانشهر قم، پور امینی مدیرکل بنیاد شهید استان قم،حاجی رضا مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری،معصوم بیگی مشاور شهردار و برخی از مسئولین شهرداری و بنیاد شهید حضور داشتند./919/د102/ن



ارسال نظرات