۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۰۶۳۲

چهارمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اعلام فراخوان عمومی چهارمین جشنواره پویا نمایی سیره رضوی خبر داد.
 امام رضا(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، غلامرضا منتظری، دبیر چهارمین جشنواره سراسری پویانمایی سیره رضوی گلستان، روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: سه هزار نسخه فراخوان و یک هزار و 500 پوستر چهارمین جشنواره سراسری پویانمایی سیره رضوی گلستان به سراسر کشور ارسال شده است.

وی افزود: این فراخوان ها و پوسترها به شرکت های فیلم سازی فعال در حوزه انیمیشن کشور، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و هنرستان های فعال در حوزه تصویرسازی و گرافیک استان گلستان ارسال شده است.

منتظری یادآور شد: چهارمین جشنواره سراسری «پویانمایی سیره رضوی» از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در استان گلستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) و کشف و بروز استعدادهای هنری و آشنا کردن نسل جوان جامعه با معارف رضوی به کمک ابزار نوین بصری از اهداف این جشنواره است.

منتظری گفت: علاقه‎مندان برای شرکت در این جشنواره تا ششم شهریور سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

به گفته وی، چهارمین جشنواره سراسری پویانمایی سیره رضوی سی شهریور امسال در تالارفخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود./950/پ203/ب

ارسال نظرات