۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۰۶۳۴
امام جمعه کرمانشاه:

گسترش کشاورزی صنعتی سهم بسزایی در ارتقای تولید ملی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه با بیان این که توجه بر تولیدات کشاورزی از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: کشاورزان نباید به تولیدات خاصی، همچون گندم اکتفا کنند؛ از این رو آنها باید با تمرکز بر روی تولیدات سود‌آور دیگر، کشاورزی کرمانشاه را رونق دوباره ای بخشند.
حجت الاسلام والمسلمين علما ، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، امروز در نشستی با مدیران جهاد کشاورزی این استان اظهار داشت: دولت باید از کشاورزان حمایت همه‌جانبه داشته و کشاورزان نیز باید از تولید خود و فروش آن از سوی دولت اطمینان خاطر داشته باشند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بخش کشاورزی بیان داشت: مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به استان کرمانشاه به رشد کشاورزی استان تأکید و به علمی بودن این بخش توجه بسیار داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: کشاورزان برای ارتقا کمی و کیفی محصولات باید با علم و فن آوری های روز پیش روند و اقدامات سنتی گذشته نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علما تاکید کرد: نقش دولت و ارگان های دولتی نظیر جهادکشاورزی در خصوص انتقال و آموزش شیوه های نوین کشاورزی بسیار مهم است، باید علم و تجهیزات جدید را با تسهیلات مناسب در اختیار کشاورزان قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود اظهار داشت: کشاورزان نباید به تولیدات خاصی، همچون گندم اکتفا کنند؛ از این رو آنها باید با تمرکز بر روی تولیدات سود‌آور دیگر کشاورزی، همچون کشت زعفران که در استان جواب داده، صنعت کشاورزی کرمانشاه را رونق دوباره ای بخشند./9465/پ203/ب

ارسال نظرات