۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۳۰۶۶۸
کوچک‌زاده:

غفلت از مطالبات رهبری و عدم توجه به معضلات اقتصادی بزرگ‌ترین منکر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، غفلت مسؤولان از فرمایشات رهبری و عدم رسیدگی به معضلات اقتصادی را بزرگترین منکر و موجب صدمه به نظام اسلامی دانست و گفت: دامن زدن به دعواهای سیاسی و غفلت از خدمت به مردم نظام اسلامی را تضعیف خواهد کرد.
مهدي كوچك زاده کوچک زاده نماينده مجلس هشتم
مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات سوریه و توطئه استکبار جهانی در این کشور، گفت: واقعیتی که در سوریه مشاهده می‌شود نشان دهنده این است که بدخواهان نظام و ملت سوریه در آن دست دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مقایسه اتفاقات سوریه با بحرین پرداخت و نقش رژیم صهیونیستی را در آشوب‌های سوریه یادآور شد و ابراز کرد: در بحرین توده‌های مردم برای احقاق حق ابتدایی خود دست به تظاهرات مسالمت آمیز و بدون سلاح می‌زنند، اما در سوریه با انفجارهایی که تهیه لوازم آن کار هر کس نیست و نوعا این انفجارها و مواد به کار رفته در آنها از سوی رژیم صهیونیستی تهیه و طرح ریزی می‌شود، رو به رو هستیم.

کوچک‌زاده اتفاقات سوریه را برای متزلزل کردن خط مقاومت در این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد خدشه در مسیر مقاومت و ایستادگی ملت سوریه هستند و برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدامی می‌زنند.

وی ادامه داد: البته حاکمیت سوریه نیاز به اصلاحات دارد و مواضع ما به معنای تأیید کامل نظام سوریه نیست، اما در دو دهه اخیر شاهد روابط و مواضع صحیح سوریه در قضیه مقاومت و صدمه‌های اساسی به رژیم صهیونیستی بوده‌ایم که فوائد زیادی برای مقاومت به همراه داشته است.

کوچک‌زاده با بیان این‌که اتفاقات سوریه مردمی نیست، چراکه انفجارهایی که واقع می‌شود مردم و تأسیسات زیربنایی این کشور را مورد تهاجم قرار می‌دهد، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، هر جریانی در هر جای دنیا که از مقاومت حمایت کند و علیه رژیم صهیونیستی قدم بردارد مورد تأیید و حمایت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی همچنین افزود: ایران همانند گذشته از مقاومت ملت سوریه حمایت می‌کند و آنها را در مسیر ایستادگی تنها نخواهد گذاشت؛ اصلاحات هم باید با همان روشی که آغاز شده ادامه پیدا کند و به خواسته‌های مردم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه توجه به مسائل اقتصادی را از اولویت‌های مجلس خواند و گفت: نمایندگان مجلس و همه مسؤولان کشور باید در رسیدگی به معیشت مردم، اشتغال و رفع بیکاری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کوچک‌زاده با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ابراز داشت: یکی از بهترین راهکارهای حل مشکلات اقتصادی توجه به تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی است و اگر در این زمینه رشد کنیم هم اشتغال ایجاد و هم جلوی تورم گرفته خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان غفلت مسؤولان از فرمایشات مقام معظم رهبری و عدم توجه و رسیدگی به معضلات اقتصادی را بزرگ‌ترین منکر و موجب صدمه به نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: مسؤولان با دامن زدن به دعواها و حاشیه‌ها با دست خود نظام اسلامی را که خون صدها هزار شهید به پای آن ریخته شده و مقاومت ملتی را پشت سر خود می‌بیند، تضعیف خواهند کرد./927/ت302/ج
ارسال نظرات