۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۳۰۶۸۸

اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در دهکده فردوس وسف آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام زادهوش


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد زادهوش معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان که با موضوع روش بیان تفسیر قرآن در مسجد امام محمد باقر(ع) دهکده فرهنگی فردوس وسف برگزار شده است، گفت: یکی از مسائل مهم امر تبلیغ که علیرغم وضوح و روشنی متاسفانه قابل توجه بسیاری از اهل نظر و متولیان امر نیست فاصله بین امر تبلیغ با معارف و پیام های ناب قرآنی است.

وی افزود: امروزه هیچکس نمی تواند دفاع کند از اینکه تبلیغ ما قرآنی و برخواسته از متن قرآن کریم و مستند به آیات وحی آنگونه که باید و شاید است و به طور قطع به اندازه ای که هست کفایت نمی کند و منابع و محتوای تبلیغ ما و حتی طرزفکرو برنامه ریزی تبلیغی ما به طور کامل مبتنی بر مبانی و معارف قرآن کریم نیست.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این موضوع هموازه یکی از دغدغه های جدی استاد قرائتی نیز بوده است ادامه داد: طی نشست مفصلی که استاد قرائتی با رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم داشتند چندین بار این دغدغه جدی را مطرح کردند که تصمیم برآن شد در یک فضایی مطبوع و شایسته بتوانیم از تجربیات استاد بهره مند شویم وبرهمین اساس اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی برگزار شد.

وی با اشاره به تدوین برنامه دوره نیمه حضوری مبلغ قرآنی گفت: تصمیم جدی داریم که تمامی چند هزار مبلغی که با دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همکاری دارند این دوره قرآنی را بگذرانند و انس و بهره مندی آنان از قرآن بیش از گذشته و به کارگیری این معارف در امر تبلیغ روزافزون شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی دو روز در دهکده فرهنگی فردوس وسف در حال برگزار است./919/د103/ی

ارسال نظرات