۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۷۷۶

برگزاری نشست علمی و تخصصی امام کاظم و بیداری اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی و تخصصی امام کاظم(ع) و بیداری اسلامی به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
نشست بيداري اسلامي


حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: نشست علمی و تخصصی امام موسی کاظم(ع) و بیداری اسلامی ویژه زائران عرب زبان حرم مطهر رضوی به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی با بیان این که این در این نشست حجت‌الاسلام محمود دریاب، از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص سیره امام کاظم(ع)، حیات سیاسی و اجتماعی ایشان و مطالب مرتبط با بیداری اسلامی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت، افزود: این نشست علمی و تخصصی روز شنبه بیست و هفتم خردادماه ساعت17 در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی به برنامه‌های متنوعی که از سوی این معاونت برای زائران غیر ایرانی تدارک دیده شده اشاره و یادآور شد: همه روزه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برای زائران عرب زبان و در صحن کوثر ویژه زائران اردو زبان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شامل سخنرانی، بیان احکام، مسابقات فرهنگی، قرائت ادعیه و مناجات برگزار می‌شود که بسیار مورد توجه این زائران قرار گرفته است.

گفتنی است، ویژه برنامه ایام شهادت امام موسی کاظم با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی و حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در شب و شام شهادت امام موسی کاظم(ع) در صحن جامع رضوی برگزار می شود./968/ت303/ب

ارسال نظرات