۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۷۹۰

پذیرش طلبه در حوزه علمیه طالبیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه تاریخی طالبیه تبریز از علاقه‎مندان به تحصیل در سطوح 2 و 3 حوزه نام نویسی می کند.
حوزه علميه طالبيه تبريز


حجت الاسلام محرم صادقیان، معاون آموزشی حوزه علمیه طالبیه در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز علوم دینی دور جدید پذیرش طلبه در سطوح 2 و 3 را پس از پایان امتحانات پایان سال از اول تیر ماه آغاز می کند.

وی دارا بودن صلاحیت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، دارا بودن حداقل معدل کل 16 و معدل 15 در دروس اصلی پایه ششم، قبولی در آزمون شفاهی، تعهد به انجام فعالیت های علمی و پژوهشی و موافقت مدرسه محل تحصیل را از جمله مهم ترین شرایط نام نویسی برای طلاب سراسر کشور برشمرد.

حجت الاسلام صادقیان ادامه داد: علاقه‎مندان برای نام نویسی می توانند تا سی ام تیر ماه سال جاری به معاونت آموزشی حوزه علمیه طالبیه واقع در تبریز، خیابان شهید مطهری(راسته کوچه) جنب مسجد جامع مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژه برنامه های آموزشی این مرکز پرداخت و گفت: با توجه به آغاز امتحانات پایان سال تحصیلی، این مرکز علوم دینی در نظر دارد تا یک نفر از طلاب ممتاز در تمامی پایه های تحصیلی را به صورت رایگان عازم سفر معنوی عتبات عالیات کند.

معاون آموزشی حوزه علمیه طالبیه ادامه داد: نحوه ارزیابی و انتخاب طلاب برگزیده با محاسبه میانگین معدل سال گذشته و معدل ترم اول خواهد بود، البته شاگرد اول هر پایه 2 میلیون و 500 هزار ریال، شاگرد دوم 2 میلیون ریال و طلبه ممتاز سوم یک میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در صورت تمایل به اعزام دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقیان ادامه داد: تمامی طلاب مشغول به تحصیل در مدرسه طالبیه با تأیید مدیریت و معاونت تهذیب می توانند نسبت به حضور در اردوی عمومی عتبات عالیات این مرکز نام‌نویسی کنند که از تخفیف 20 درصدی هزینه ثبت نام در سفرهای عتبات عالیات بهره‌مند خواهند شد./935/ت303/ب

ارسال نظرات