۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۳۰۷۹۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

دستاوردهای نظام اسلامی به برکت خون‌ شهدا است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان‌شرقی شهدا و جانبازان را سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: دفع توطئه‌های دشمنان و دستاوردهای نظام اسلامی به برکت خون‌های شهدا به‌دست آمده است.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز طی سفر به شهر بناب در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: درخواست گروه 1+5 برای مذاکره با ایران نشان از نتیجه مطلوب ایستادگی ملت ایران بر حق مسلم هسته ای خود است.

وی با بیان این‌که تا سال ها پیش غرب حتی غنی‌سازی اورانیوم در کشور را نیز تحمل نمی کرد، خاطرنشان کرد: رژین صهیونیستی سعی داشت تا آمریکا در تله جنگ با ایران گرفتار شود، اما آمریکا برای فرار از آن موضوع مذاکرات گروه 1+5 را مطرح کرد.

بیگی با تاکید بر این‌که غرب و آمریکا ناگزیر به پذیرش ایران هسته ای است، تصریح کرد: نظام سلطه و در رأس آن، آمریکا با قبول اینکه تحریم علیه ایران معنا ندارد، هرگز از مواضع کینه توزانه خود کوتاه نخواهد آمد و ایران نیز معتقد است که در این مذاکرات معجزه ای رخ نخواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: نامگذاری امسال در ادامه مسیر سال های اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی است، این نامگذاری‌ها حاکی از در اولویت بودن موضوعات اقتصادی طی سال های گذشته از سوی مقام معظم رهبری دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی هدفمندی یارانه ها را اقدام عملی دولت برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: اجرای گام نخست قانون هدفمندی یارانه ها موفقیت آمیز بود و دولت آمادگی دارد تا مرحله جدید این قانون را عملیاتی کند.

بیگی ادامه داد: سیاست دولت در اجرای هدفمندی یارانه ها این مهم است که « قرار نیست با ثروت مردم ایران، برخی به ثروتهای نجومی دست یایند» اگر اجرای این طرح به دولت بعدی واگذار شود، دچار وقفه خواهد شد، امروز نیازمند تعامل و همکاری مجلس و دولت برای توسعه کشور با شتاب بیشتر هستیم.

وی در ادامه شهدا و جانبازان را سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: دفع توطئه‌های دشمنان و دستاوردهای نظام اسلامی به برکت خون‌های شهدا به‌دست آمده است، در زمان حاضر فضایی فراهم شده که هر یک از ما باید با تأسی از شهدا در راه رسیدن به عزت واقعی ملت ایران خادمانی دلسوز باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که شهدا و جانبازان افتخار ملت ایران اسلامی هستند، تأکید کرد: امنیت و عزت ملت ایران از برکات خانواده شهدا و جانبازان است و امنیت و عزت ملت نیز حاصل خون شهیدان انقلاب است از این‌رو باید مقام والای آنها را همواره پاسداشت./935/پ203/ب

ارسال نظرات