۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۸۰۴
با هدف تبلیغ اسلام؛

مسلمانان کانادا به اردوی جهادی می‎روند

خبرگزاری رسا ـ گروهی از مسلمانان کانادا با هدف تبلیغ ارزش‎های اسلامی و رفع تصورات غلط درباره اسلام، غذای رایگان در اختیار شهروندان فقیر ادمونتون کانادا قرار داده و مشکلات آنها را برطرف می کنند.
مسلمانان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مسلمانان ساکن شهر ادمونتون مرکز استان آلبرتا و ششمین شهر بزرگ کانادا برای از بین بردن افکار غلط رایج درباره اسلام و تبلیغ ارزش های دینی در نظر دارند برای شهروندان فقیر این شهر وعده‎های غذایی رایگان فراهم کنند و با حضور در مناطق محروم مشکلات معیشتی آنها را برطرف نمایند.

این گروه غذاهای سنتی این شهر را تهیه  و بین مردم گرسنه و فقیر ادمونتون توزیع خواهند کرد و با حضور در محله های فقیر نشین ادمونتون برای رفع مشکلات فقرا و همچنین مهاجران مسلمانی که به این کشور سفر کردند تلاش می کنند.

داوطلبان مسلمان این گروه معتقدند که تهیه وعده رایگان غذایی و کمک به رفع مشکلات معیشتی فقرا شیوه‎ای مناسب برای از میان برداشتن تصورات غلط مردم این و رشد گرایش آنها به دین مبین اسلام است.

رسانه های غربی در سالهای گذشته با هدف گسترش اسلام هراسی تبلیغات منفی گسترده ای به راه انداخته اند که این امر موجب بروز خشونت از سوی گروه های افراطی علیه مسلمانان در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی شده است.

گفتنی است مسلمانان حدود 2.8 در صد از جمعیت 32 میلیون و 800 هزار نفری کانادا را تشکیل می دهند و اسلام بعد از مسیحیت بیشترین پیرو را در این کشور دارد.

بر اساس گزارش اخیر ارائه شده از سوی موسسه تحقیقاتی پیو انتظار می رود که تا سال 2030 حدود 6.6 در صد از کل جمعیت کانادا را مسلمانان تشکیل دهند./982/ب913/ک

ارسال نظرات