۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۰۸۴۵

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در شهرستان فیروزکوه

خبرگزاری رسا ـ پیکر پاک دو شهید گمنام امروز با حضور پرشور مردم شهرستان فیروزکوه تشییع و لحظاتی پیش در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاک سپرده شد.
تشييع و تدفين شهيد گمنام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با شب شهادت امام موسی بن جعفر(ع) پیکر پاک دو شهید گمنام امروز با حضور پرشور مردم شهرستان فیروزکوه تشییع و لحظاتی پیش در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، مردم شهید پرور شهرستان فیروزکوه صبح امروز پس از مراسم دعای ندبه در سپاه این شهر، پیکر پاک شهدای گمنام را از میدان امام حسین(ع) تا مرقد مطهر امام زاده اسماعیل تشییع کرده و پس از آن، مراسم تشییع را تا مسجد امام موسی بن جعفر(ع)، مصلای نمازجمعه، ادامه دادند.

پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از آیین نمازجمعه این شهرستان، با حضور باشکوه مردم به ویژه جوانان و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) فیروزکوه برای خاکسپاری در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی این شهر تشییع شد. 

در این مراسم امام جمعه، فرماندار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فیروزکوه و دیگر مسؤولان و کارکنان نهادهای دولتی حضور داشتند.

قابل ذکر است، شب گذشته نیز مراسم شبی با شهدا در حسینیه سپاه پاسداران شهرستان فیروکوه به همت هیأت شهدای جوانان این شهر برگزار شد.

گفتنی است، عصر امروز آیین سوگواری شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور مردم، مسؤولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر در مرقد شهدای گمنام این شهر برگزار می شود./918/پ202/س

ارسال نظرات