۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۹۵۰
در اهواز برگزار می‎شود؛

پنجمین سالگرد شهادت روحانی شهید شیخ هشام صیمری

خبرگزاری رسا ـ پنجمین سالگرد شهادت روحانی برجسته اهوازی حجت الاسلام و المسلمین هشام صیمری که به دست وهابیون به شهادت رسید، برگزار می شود.
روحاني شهيد شيخ هشام صيمري روحاني شهيد شيخ هشام صيمري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام و المسلمین هشام صیمری با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما و مسؤولان استان خوزستان در کوی علوی اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش چهارشنبه 31 خردادماه جاری مراسم یادبودی برای این شهید بزرگوار در فرهنگسرای علوی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش حضور بر مزار این شهید مجاهد و قرائت زیارت عاشورا در روز پنج شنبه یکم تیرماه از دیگر برنامه های ششمین سالگرد شهادت شیخ هشام صیمری است.

قابل ذکر است، برنامه مردمی پنجمین سالگرد شهادت شیخ هشام صیمری در عصر روز پنج شنبه یکم تیرماه با سخنرانی خطیب توانا و برجسته عرب زبان خوزستانی آیت الله سید علی حسینی و مداحی حاج احمد طرفی در حسینیه ارشاد کوی علوی اهواز برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ هشام صیمری، یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ ناب علوی  بود که برای  از بین بردن شبهات در این عرصه فعالیت می کرد، او به دلیل مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت حضرت علی(ع) در شامگاه سوم تیرماه سال 1386 در منطقه کوی علوی به دست سلفی گران افراطی به درجه رفیع شهادت نائل شد./

شایان ذکر است که قاتلان ایشان نیز پس از دستگیری و اعتراف به کرده خود، به سزای عملشان رسیدند.9461/پ203/س

ارسال نظرات