۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۰۳۵

عیادت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم از آیت‌الله محمدی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم در دیدار آیت‌الله محمدی، از سال‌ها تلاش و جهاد علمی و انقلابی این عالم فرزانه تقدیر کرد.
آيت الله عبدالله محمدي


به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم به همراه جمعی از استادان سطح عالی حوزه از آیت‌الله عبدالله محمدی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم که سابقه 84 ماه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و امامت جمعه خرمشهر در آغاز انقلاب اسلامی و پس از آن امامت جمعه ایلام را در طول دوران دفاع مقدس در پرونده خود دارد، عیادت کردند.

حجت‌الاسلام محمودی در این دیدار که در راستای اهداف و سیاست‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه مبنی بر ارائه خدمات درمانی و پزشکی به استادان حوزه‌های علمیه انجام شد، از سال‌ها تلاش و جهاد علمی و انقلابی این عالم فرزانه تقدیر به عمل آورد.

آیت‌الله محمدی نیز در این دیدار با دعا برای سلامتی و موفقیت مقام معظم رهبری بر ضرورت تلاش روزافزون برای ترویج مکتب اهل بیت‌(ع) و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید ورزید و از توجه مقام معظم رهبری به حوزه‌های علمیه قدردانی کرد.

گفتنی است، آیت‌الله محمدی از استادان سطوح عالی حوزه علمیه قم افزون بر خدمات علمی در این حوزه مقدس و تلاش در سنگر امامت جمعه در استان‌های خوزستان و ایلام و همراهی با رزمندگان اسلام، تالیفات ارزشمندی را در دفاع از حریم امامت و ولایت به جامعه علمی کشور و جهان اسلام تقدیم کرده است. /920/د101/ع

ارسال نظرات