۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۰۹۳
هافینگتون‌پست:

حمله نظامی به ایران محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ پایگاه خبری آمریکایی هافینگتون پست در خصوص نشست 5+1 در مسکو نوشت: مساله هسته ایی ایران با جنگ و درگیری حل نخواهد شد بلکه اوضاع را بدتر می کند.
انرژي هسته اي


به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری هافینگتون‌پست با اشاره به تهدیدات نظامی علیه ایران نوشت: در حال حاضر صحبت از حمله نظامی به ایران است، بارها نوشته ایم که انتخاب چنین گزینه‌ای عواقب بسیار وخیمی به دنبال خواهد داشت و باید این را دانست که حل مشکلات متراکم و پیچیده با یک حمله نظامی حاصل نخواهد شد و محکوم به شکست است.

هافینگتون‌پست با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری ادامه داد: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، می گوید که تکبر، خودبزرگ‌بینی و توقعات بیجا در برابر ایران راه به جایی نمی‌برد.

این پایگاه خبری آمریکایی می افزاید: ملت ایران نشان داده است که در برابر زیاده خواهی های غرب به شدت مقاومت و حتی تحریم ها و سختی ها را تحمل می کند.

هافینگتون‌پست افزود: یک عضو هیات مذاکره کننده ایرانی با اعلام اینکه ایران در دور اول مذاکرات با 5+1 پیشنهادات پنجگانه خود را برای طرف غربی تشریح کرده است گفت که این محورها کاملاً با یکدیگر مرتبط و به هم پیوسته هستند و باید در فضای احترام متقابل دنبال شوند./982/ب902/ک

ارسال نظرات