۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۱۰۵
مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان خبرداد:

200 مؤسسه قرآنی در خوزستان راه اندازی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی 200 مؤسسه قرآنی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در خوزستان خبرداد و اظهار داشت: این مؤسسه‌های قرآنی در راستای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و درک مفاهیم دقیق‌تر کتاب آسمانی بسیار مؤثر و فعالیت آنها ارزشمند است.
قرآن


حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی 200 مؤسسه قرآنی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این مؤسسه‌های قرآنی در راستای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و درک مفاهیم دقیق‌تر کتاب آسمانی بسیار مؤثر و فعالیت آنها ارزشمند است.

این فعال عرصه فرهنگی در ادامه افزود: در این راستا 10 میلیارد ریال اعتبار به ساخت و راه‌اندازی مؤسسه‌ها قرآنی در استان خوزستان تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته در تلاش هستیم در سال جاری تعداد مؤسسه‌ها قرآنی استان را به بیش از 200 مؤسسه برسانیم.

این مقام مسؤول با اشاره به راه اندازی چهار مؤوسسه قرآنی در هندیجان گفت: در برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد چهار یا پنچ مؤسسه قرآنی جدید در شهرستان هندیجان هستیم.

حجت الاسلام سپهر از تعامل و همکاری مدیران و مسؤولان شهرستان هندیجان با ارشاد استان ابراز خرسندی و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی برای خواهران و برادران جوان این شهرستان فرصت بسیار مطلوبی در راستای تعالی بخش دینی و اسلامی در منطقه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان سخنان خود، از برگزاری همایش، گردهمایی فعالان مساجد و نمایشگاه آثار توانمندی‌ها و ابتکارات در استان خوزستان خبر داد./9465/ت303/ب

ارسال نظرات