۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۱۳۹
تا پایان تیرماه؛

فراخوان همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت ارسال مقاله به همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) تمدید شد.
همايش ملي تعليم و تربيت ارزش‌ها


به گزارش خبرگزاری رسا، مفهوم‌شناسی ارزش‌ها، مبانی فلسفی ارزش‌ها، مبانی علمی ارزش‌ها، بررسی و تحلیل رویکردها در تعلیم و تربیت ارزش‌ها، رویکرد اسلامی در تعلیم و تربیت ارزش‌ها، نقش سازمان‌ها و نهادها در تعلیم و تربیت ارزش‌ها، تعلیم و تربیت ارزش‌ها و چالش‌های پیش‌رو از شاخص‌ها و محورهای فراخوان این همایش است که آذرماه امسال در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این فراخوان تا پایان تیرماه 91 مهلت دارند اصل مقاله خود را براساس محورهای ذکر شده در 30 صفحه سیصد کلمه‌ای در محیط word حروف‌چینی و از طریق پست الکترونیک دبیرخانه همایش به نشانی hamayesh@qabas.net و یا به نشانی قم ـ ابتدای بلوار امین ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) اداره همایش‌ها ارسال کنند.

براساس این گزارش، تناسب کامل مقالات با محورهای همایش یا موضوع، برخورداری مقاله از صبغه تحقیقی ـ تحلیلی، ساختار منطقی، انسجام محتوایی، مستدل و مستند بودن آرا و دیدگاه‌های مطرح شده در مقالات، عدم چاپ مقالات ارسالی در نشریات داخلی یا به عنوان بخشی از یک کتاب و عدم ارسال هم‌زمان آن برای سایر همایش‌ها و مجلات از جمله شرایط تنظیم مقاله برای این همایش است.

همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها به همت گروه علوم تربیتی معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) و با همکاری شورای عالی وزارت آموزش و پرورش، جامعةالمصطفی العالمیه، انجمن تعلیم و تربیت اسلامی، دانشگاه اصفهان، معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تنظیم و شرایط عمومی مقالات همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها که به همت گروه علوم تربیتی معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره)، آذرماه سال آینده برگزار می‌شود، می‌توانند با شماره تلفن‌های 2113429-2909099-0251 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی http://research.iki.ac.ir مراجعه کنند. /920/د101/ی

ارسال نظرات