۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۱۱۷۰
امام جمعه اندیمشک:

ترویج فرهنگ غنی اسلام در گرو ارائه الگوهای مناسب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک خواستار الگوسازی از فرهنگ غنی اسلام از سوی مسؤولان فرهنگی جامعه شد و اظهار داشت: برای ایجاد فرهنگ غنی در جامعه باید الگوهای مناسب ارائه کرد.
حجت الاسلام نعمت الله خدامي ، امام جمعه انديمشک


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، شب گذشته در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار داشت: باید با همدلی و دوری از حاشیه جایگاه اندیمشک را با توجه به شایستگی هایی که دارد تقویت کرده و آن را ارتقا دهیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: اندیمشک شاهد طولانی ترین بمباران هوایی در دوران دفاع مقدس بوده و ما باید به گونه ای جایگاه شهرستان را ارتقا دهیم که سایر استان ها، این شهرستان را با عنوان شهر مقاومت بشناسند.

حجت الاسلام خدامی بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در شهر تأکید کرد و گفت: برای ایجاد فرهنگ غنی در جامعه باید الگوی سازی شود.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که خدمت به مردم بدون نگاه سیاسی خیلی مهم است، اظهار داشت: باید قبل از هر چیزی خدمت حداکثری را مورد توجه قرار دهیم.

مردم ایران با بصیرت خود اجازه عرض اندام به دشمنان را نخواهند داد

همچنین سید عیسی دارایی، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به دسیسه ها و اقدام های شوم دشمنان در چند ماه گذشته برای خدشه در نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند یک فرصت برای دشمن بود که با هدف ایجاد اغتشاش در جامعه همه توان خود را به کار گرفت.

وی در ادامه گفت: مستکبران می گفتند که ما برای 13 اسفند و روز بعد از انتخابات نتیجه گیری می کنیم اما مردم ما با حضور حماسی خود سبب نا امیدی آنها شدند.

این مقام مسؤول تأکید کرد: دشمن به دنبال نا امید کردن مردم از نظام اسلامی است، اما خوشبختانه مردم ما با هوشیاری و بصیرت روز افزون خود آنان را ناکام گذاشتند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس بیان داشت: اگر آمریکا در عراق به دنبال هدف خود رفته و حمله نظامی کرد به این دلیل بود که مردم عراق از رژیم صدام حمایت نمی کردند و آمریکا به این مسأله تکیه کرد.

دارایی با بیان این که دشمنان همواره تمامی حرکات مردم ایران را زیر نظر دارند، گفت: امروزه دشمنان نظام و انقلاب از حمایت همه جانبه مردم از کشور خود هراسانند؛ از این رو همه عزم خود را جزم کرده تا بتواند خدشه ای در نظام اسلامی ایجاد کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی اندیمشک، اظهار داشت: مسؤولان و دست اندرکاران نظام باید به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند؛ چرا که این مسؤولیت ها می تواند ما را به جایگاه بزرگی نزد خدا برساند و یا این که موجب نابودی ما شود؛ از این رو مهم ترین نکته در کارها اولویت قرار دادن رضای خداوند است.

 همچنین رضا رضایی فاضل، فرماندار اندیمشک، در بخش پایانی این نشست اظهار داشت: مسؤولیت ها برای همه ما یک امانت هستند که باید به خوبی در راستای خدمت به مردم تلاش کرده و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به خوبی پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

این مقام مسؤول بیان داشت: در سال گذشته کارهای خوبی در شهرستان انجام شد و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد همت مضاعف مسؤولان در مسأله خدمت به مردم باشیم.

رضایی فاضل در پایان سخنان خود اظهار داشت: سال گذشته 6 هزار و چهارصد فرصت شغلی ایجاد کردیم و امسال نیز با محور استفاده از پتانسیل های کشاورزی برای ایجاد فرصت های شغلی تلاش جدی خواهد شد./9465/پ202/ب

ارسال نظرات