۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۱۹۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه:

تواضع تنها سلاح تأثیرگذاری در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه گفت: مسؤولان فرهنگی جامعه باید با احساس تکلیف به وظیفه خود عمل کنند و بدانند که تواضع تنها سلاح آنان برای تأثیرگذاری در جامعه است.
تواضع تنها سلاح تأثیرگذاری در جامعه است


حجت الاسلام سید ولی الله موسوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: تبلیغ احکام دینی زمانی مؤثر و مفید خواهد بود که مسؤولان بدون کمترین چشم داشت و با تجهیز به سلاح تواضع در بین نسل جوان به تبیین احکام اسلام بپردازند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در شهریور ماه سال 84 خطاب به مسؤولان فرهنگی می فرمایند: «وقتی که جوان امروز در صحنه های مختلف بسیج دیده می شود دو احساس به انسان دست می دهد، احساس خرسندی و بیمناکی، دل انسان می لرزد اینها جوان هستند این جوان را شما باید نگه دارید، شما نهال را نگه دارید بهار خودش میوه را به او می رساند».

این مسؤول ادامه داد: شجره طیبه بسیج که نهال تنومند انقلاب است باید با تلاش مسؤولان به نحو احسن نگه داشته شود و نگهداری این شجره طیبه در گرو تعمیق معنویت و بصیرت است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بسیجیان انقلاب را به فعلیت رساندند و امروز استقامت انقلاب به دست پرتوان بسیجیان و آحاد ملت امکان پذیر است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه، تبلیغ چهره به چهره و انفرادی را مؤثرترین نوع تبیین دین دانست و گفت: تبلیغ عمومی  تأثیر چندانی بر افراد نخواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می فرمایند:«این معنویت که شما می خواهید ایجاد کنید باید این معنویت از قله بجوشد و از شما لبریز شود شما باید بجوشید که این جوشش به دیگران هم برسد.»، خاطرنشان کرد: مسؤولان نهاد های فرهنگی باید تلاش کنند معنویت و بصیرت را با اعمال و کردار خویش در آمیزند تا تأثیرپذیری کلام آنها در بین آحاد ملت به ویژه جوانان افزایش یابد./936/ت303/ب

ارسال نظرات