۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۱۲۰۹
امام جمعه فارسان چهارمحال و بختیاری:

دلاوری پاسداران به کشور امنیت بخشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فارسان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رشادت و دلاوری پاسداران ما در دوران دفاع مقدس به کشور ما عزت و امنیت داد و موجب شد که دشمن از فکر اقدام نظامی علیه کشور ناامید شود.
دلاوری پاسداران به کشور امنیت بخشید


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه فارسان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه شهرستان فارسان به مناسبت هفته پاسدار با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار از پاسداران به عنوان حافظان حریم اسلام و قرآن یاد کرد و اظهار داشت: پاسداران حقیقتاً در این راه و در انجام رسالت خود موفق عمل کرده و به حق از مقدسات و اصول اسلام پاسداری کرده‎اند.

وی با اشاره به نامگذاری میلاد سرور و سالار شهیدان به عنوان روز پاسدار خاطرنشان کرد: تقارن میلاد امام حسین (ع) و نامگذاری آن به عنوان روز پاسدار افتخاری بزرگ برای قشر پاسدار به حساب می‎آید که باید از این شأن و منزلت مراقبت کرد.

وی از قرآن به عنوان بزرگ‌ترین سند حضرت رسول اکرم (ص) یاد کرد و گفت: بی‎نظیرترین اقدام در راستای زنده نگه داشتن کلام خدا، قرائت آیات آن از سوی سر بریده امام حسین(ع) در بالای نیزه بود که کوبنده‎تر از این پیام‎رسانی در هیچ زمانی مشاهده نشده است.

حجت الاسلام پوراکبر تصریح کرد: پیام امام حسین(ع) به عنوان بزرگ پاسدار دین این است که ای مردم عالم من به خاطر قرآن این مصیبت بزرگ را قبول کردم و هیچ مسئولیتی بالاتر از قرآن بر عهده ما نیست.

امام جمعه فارسان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرآن بالاترین دستورالعمل زندگی، سیر و سلوک و عاقبت بخیری است که بیان‎کننده آن خداوند حکیم و بزرگوار است.

وی در ادامه با اشاره به نقش ممتاز و برجسته پاسداران در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در هشت سال جنگ تحمیلی، از سپاه پاسداران به عنوان یکی از اصلی ترین حافظان ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: عقب نگه داشتن دشمن متجاوز در طول هشت سال دفع مقدس، نتیجه ایمان، اخلاص و پایمردی مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و اخلاص تا پای جان مقاومت کرده و همچون صخره‌ای سخت در برابر تهاجم دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

حجت الاسلام پوراکبر بیان کرد: پاسداران نشان داده و اثبات کرده‌اند که مقتدرانه در برابر تهدیدات و زورگویی استکبار در هر زمان و مکانی می‌ایستند.

امام جمعه فارسان چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رشادت و دلاوری پاسداران ما در دوران دفاع مقدس به کشور ما عزت و امنیت داد و موجب شد که دشمن از فکر اقدام نظامی علیه کشور ناامید شود./9461/د102/ب

ارسال نظرات