۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۲۱۲

اجرای طرح قرآنی 1446 در امامزادگان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح قرآنی 1446در امامزادگان استان خبر داد.
بقاع  متبرکه


حجت‎الاسلام محمد طباطبائی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 با هدف آشنایی آحاد مردم با مفاهیم قرآن، اجرای نهضت قرآن، آشنایی با کلام وحی و درک هر چه بیشتر آن، در امامزادگان استان اجرایی می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: ایفای نقش فعال در راستای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه‎سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان از دیگر اهداف اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی جزئیات این طرح افزود: محور اصلی طرح 1446 حفظ جزء سی‎ام قرآن کریم خواهد بود اما این طرح صرفا در حفظ و روخوانی خلاصه نمی‎شود.

حجت الاسلام طباطبائی ادامه داد: این طرح همزمان با آغاز کلاس‎های اوقات فراغت طرح نشاط معنوی، در امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون، حمزه‎علی و سایر امامزادگان این استان به مدت چهار هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نفرات برتر و برگزیده این طرح پس از اجرای طرح و برگزاری آزمون پایانی مشخص و جوایز نفیسی به برترین‎ها اعطا خواهد شد.

وی همچنین از اعزام 12 مبلغ به بارگاه امامزادگان این استان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ برای اجرای طرح نشاط معنوی در سطح بارگاه متبرک امامزادگان این استان به این بقاع متبرکه اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام طباطبائی تعداد بقاع متبرکه این استان را 108 بقعه اعلام کرد و گفت: از این تعداد بقاع متبرکه افزون بر 97 بارگاه امامزاده در این استان شناسایی و شناسنامه‌دار شده است که مرمت و بازسازی بسیاری از آن‌ها در دستور کار این اداره ‌کل قرار گرفته است./9461/ت303/ب

ارسال نظرات