۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۱۲۱۳
نماینده ولی فقیه در گیلان:

اقتدار نظام اسلامی سبب تزلزل و عقب‌نشینی استکبار شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب اسلامی را احیاگر روح خودباوری در ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی امام راحل تحولات شگرفی را در عرصه داخلی و خارجی به وجود آورد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در جلسه هم اندیشی شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان در رشت با بی فایده دانستن تهدید ها تحریم های سی ساله نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: همه توطئه های دشمنان در برابر خودباوری ملت ایران به شکست مبدل شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های گسترده نظام اسلامی در حوزه های مختلف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه خودباوری دانشمندان جوان کشورمان به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا مطرح است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ایران اسلامی را کشوری مقتدر در عرصه بین المللی معرفی کرد و گفت: امروز همه قدرت های جهانی می دانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی بی بدیل در تحولات جهانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که نظام سلطه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را تنها یک کشور محدود می‌دانستند، افزود: اما امروز این کشور در سایه اسلام ناب محمدی به عنوان یک قدرت صاحب نام در عرصه بین المللی نقش آفرینی می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اقتدار و عظمت ملت ایران را سبب تزلزل و عقب نشینی استکبار جهانی از مواضع خود دانست و گفت: ملت ایران اسلامی به هیچ عنوان از حق خود کوتاه نخواهند آمد و با همه توان از انقلاب و نظام اسلامی حراست خواهند کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که قدرت های استکباری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به گونه در امور کشور دخالت داشتند که اجازه تولید در داخل را نمی دادند، تصریح کرد: کشور غنی ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای ساختن کوچک ترین وسیله نیز وابسته به غرب بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب اسلامی را احیاگر روح خودباوری در ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی امام راحل تحولات شگرفی را در عرصه داخلی و خارجی به وجود آورد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که انقلاب اسلامی همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب سال 57 ملت ایران ملت های خفته جهان را برای دفاع از حقوق از دست رفته خود بیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که نظام اسلامی نمی تواند محتاج دیگر کشورها باشد، گفت: کشورهایی که فقیر هستند چشم به کشورهای غنی و ثروتمند دوخته اند و آنها هم نیازمندان به خود را تا به مرحله بردگی می‌کشانند؛ اما ملتی که غنی باشد و ثروتش را عادلانه در میان مردم توزیع کند، این ملت بی‌نیاز خواهد بود و روی پای خود خواهد ایستاد.
 
امام جمعه رشت دانایی را موجب غلبه انسان بر مشکلات دانست و با تأکید براین که جوانان و متخصصان داخلی توانستند با عبور از سد تحریم ها ایران اسلامی در عرصه جهانی سرفراز کنند، خاطرنشان کرد: امروز غربی به پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اذعان دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری علم، جهاد فی سبیل الله و تقوی را سه عامل برتری بر دیگری دانست و گفت: هیچ کس نمی تواند بگوید بر دیگری برتری دارد مگر با امتیازهایی که از رهگذر این سه عامل به دست آورد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، شهید چمران را اسوه علم و جهاد دانست و گفت: این استاد شهید، الگویی برای اساتید بسیجی است و باید ادامه دهنده راه این شهید بزرگ باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که امروز آحاد جامعه به ویژه نسل جوان وظیفه دارند در جهت شکوفایی صنایع داخلی تلاش کنند، گفت: وحدت و پرهیز از هر گونه اختلاف های داخلی می تواند رمز پیروزی و اقتدار نظام در برابر دشمنان باشد.

وی در پایان سخان خود با بیان این که باید از تولیدات داخلی حمایت های بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از تولید کننده های داخل سبب خودکفایی در بخش های دیگر خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات