۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۳۱۲۱۶
سردار نقدی:

غرب برای جلب اعتماد ایران باید گام‌های اساسی بردارد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایستادگی ایران در برابر نظام سلطه گفت: ملت بر استفاده از حقوق مسلم خود مصمم است و غرب برای جلب اعتماد ملت ایران بایستی گام‌های اساسی بردارد.
سردار محمد رضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه نشست ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت در جمع خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 در مسکو اظهار داشت: غرب برای جلب اعتماد ملت ایران بایستی گام‌های اساسی بردارد و از کلی گویی بپرهیزد.

وی با تاکید بر این‌که ملت ایران برای عزت، استقلال و بهره‌مندی از حقوق خود شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با ایستادگی در برابر نظام سلطه، این پیام مهم را اعلام می کنند که بر استفاده از حقوق مسلم خود مصمم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سوابق شوم کشورهای گروه 1+5 تصریح کرد: سابقه این کشورها حداقل برای ملت ایران کاملا شناخته شده است، اعضای این گروه همان هایی هستند که در دوران جنگ تحمیلی از حامیان اصلی صدام معدوم بودند.

سردار نقدی با بیان این‌که هزاران جوان ایرانی با تسلیحات نظامی و ادوات جنگی همین کشورهای غربی به شهادت رسیده‎اند، گفت: این کشورها در دوران رژیم منحوس پهلوی، حمایتی تمام عیار از نظام شاهنشاهی داشتند و تا آخرین لحظه در کنار سلطنت‌طبان بودند، البته فتنه‌انگیزی آنان پس از انقلاب اسلامی نیز بارها مشاهده شده است.

وی با تاکید بر این‌که غرب در دوران جنگ تحمیلی، انواع سلاح های سبک و سنگین را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داد، افزود: مگر می شود؛ ملت ایران چنین جنایاتی را فراموش کرده و به سادگی به دولتمردان این دول استعمارگر اعتماد کند.

سردار نقدی تصریح کرد: با وجود این‌که گروه 1+5 سخن از مذاکره و تعامل با ایران می زند، اما در عین حال شاهدیم که تروریست های منافق و تجزیه طلب نیز از حمایت آنها برخوردار هستند، مگر تروریست هایی که دانشمندان هسته ای ایران را به شهادت رساندند، اجیر شده همین کشورها نبودند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این‌که تلاش امروز غرب مقابله با پیشرفت و الگو شدن ملت ایران برای دیگر ممالک اسلامی است، افزود: دشمنان پس از توطئه های مختلف به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران مذاکره کنند، اگر غربی ها از شکست های گذشته درس عبرت نگیرد و دست به اقداماتی نابخردانه بزند، ملت ایران آماده است ثابت کند که 1+5 برابر با صفر خواهد بود./935/پ203/ج
ارسال نظرات