۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۲۸۶
سردار نقدی خبر داد؛

100 هزار پایگاه بسیج آماده مقابله با تهدیدات دشمنان

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین از فعالیت صد هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج عرصه فعالیت ولایت‌مدارانی است که هر لحظه گوش به فرمان رهبری آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمنان هستند.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در اردبیل به تشریح رسالت بسیج در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بسیج در جهاد همه جانبه است و امروز اولویت‌های بسیج روی مقابله با جنگ فرهنگی و علمی متمرکز شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان افزود: اولویت‌های بسیج عمل در جهت رسیدن به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بارها در نشست ها و جلسات مختلف با اقشار مختلف مردم بویژه بسیجیان بیان کرده اند؛ از این رو باید با آمادگی هرچه بیشتر شاهد تحقق اهداف امام خمینی(ره) باشیم که فرمودند؛ اسلام سنگرهای جهان را فتح خواهد کرد.

نقدی با بیان این‌که بسیج در جهاد همه جانبه است و هر بخشی را که ترک کنیم به یقین یک دستاورد ناقص ارائه کرده‌ایم، افزود: معتقدیم الگوی بسیج در تعالی، حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) است که در میدان رزم یک رزمنده تمام عیار، در میدان تهذیب نفس یک مرد الهی و در عرصه‌ فرهنگی با بلاغتی که در نهج‌البلاغه از ایشان می‌بینیم ماندگارترین پیام‌ها را برای ما به نمایش گذاشته است.

وی با تأکید بر این‌که جنگ حقیقی و جدی امروز بسیجیان با دشمنان، جنگ فرهنگی و علمی است، تصریح کرد: امروز فعالیت بسیج تنها محدود به پایگاه‌های مقاومت مساجد، محلات و دانش‌آموزی نیست، چراکه این دامنه سال به سال افزایش یافته به گونه‌ای که امروز بسیج در اصناف و اقشار مختلف اعم از دانشجو، طلبه، پزشک، مهندس، رسانه،‌ کارگر، کارمندی و ... فعالیت می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین از فعالیت صد هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج عرصه فعالیت ولایت‌مدارانی است که هر لحظه گوش به فرمان رهبری آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمنان هستند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فعالیت بسیج در اعزام گروه‌های جهادی دو محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: امسال 40 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان اردبیل در طرح هجرت بسیج و سازندگی مشارکت فعالانه خواهند داشت، که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی و استانداری با مساعدت خود ظرفیتی فراتر از پیش بینی‌ها را تحقق بخشند.

وی از اعزام گروه‌های جهادی دانشجو وطلبه از هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: طلاب و دانشجویان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با حضور در مناطق روستایی و محروم به خدمتگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی خواهند پرداخت./935/پ202/س
ارسال نظرات